COVID-19 în MOLDOVA VACCINAȚI 934 281   INFECTAȚI 363 110(+677)   TRATAȚI 347 118      DECESE 9090(+21)   Mai multe detalii 
Preşedintele stiri: 3014

Jonathan Akeroyd părăseşte casa de modă Versace şi devine noul CEO al brandului Burberry

20 oct. 23:30  
1123 0

Brandul de lux Burberry l-a desemnat în funcţia de CEO pe Jonathan Akeroyd, fostul director al casei de modă Versace, informează DPA.

În vîrstă de 54 de ani, Jonathan Akeroyd va prelua această funcţie pe 1 aprilie 2022 şi va primi o primă de instalare de aproximativ 6 milioane de lire sterline, constînd în numerar şi acţiuni, pentru a compensa bonusurile pierdute în urma plecării sale de la casa Versace.

El îl va înlocui pe Marco Gobbetti, care a anunţat în mod surprinzător în luna iunie că intenţionează să renunţe la funcţia de CEO al brandului Burberry, după un mandat de aproape cinci ani.

Marco Gobbeti va părăsi Burberry la finalul acestui an pentru a conduce un brand rival italian, Salvatore Ferragamo.

Preşedintele Gerry Murphy va coordona activitatea brandului Burberry în calitate de CEO interimar pînă cînd Jonathan Akeroyd se va alătura companiei în luna aprilie.

Jonathan Akeroyd a condus casa italiană de modă Gianni Versace din anul 2016. Anterior, el a fost timp de 12 ani directorul executiv al casei Alexander McQueen, contribuind la celebritatea şi succesul acesteia.

Viitorul director de la Burberry, care este cetăţean britanic, a deţinut în trecut şi mai multe funcţii de conducere în diviziile de modă ale celebrului magazin londonez Harrods.

Burberry a dezvăluit că pe lîngă acea primă de instalare impresionantă, Jonathan Akeroyd va primi un salariu anual de 1,1 milioane de lire sterline, beneficii în numerar de 50.000 de lire sterline, bonusuri care ar putea să ajungă pînă la 2,2 milioane de lire sterline, precum şi acţiuni cu rol de fidelizare pe termen lung în valoare de pînă la 1,8 milioane de lire sterline.

El se alătură echipei de la Burberry după ce brandul britanic a trecut printr-o perioadă extrem de dificilă în timpul pandemiei de COVID-19, cînd magazinele sale au rămas închise mai multe luni şi filialele sale europene au fost afectate de absenţa turiştilor străini.

În Marea Britanie, aproximativ două treimi din vînzările brandului sînt asigurate de turişti, care nu au mai călătorit în această perioadă în timpul pandemiei.

Compania a fost afectată şi de poziţia adoptată de Better Cotton Initiative, din care face parte, după ce această asociaţie a exprimat public o serie de îngrijorări legate de presupusa existenţă a muncii forţate în fabricile din Xinjiang - cu care colaborează Burberry -, o regiune chineză renumită pentru cultura bumbacului.

Cu toate acestea, rapoartele financiare arată că vînzările Burberry au revenit la nivelurile înregistrate înainte de pandemia de COVID-19 în cel de-al doilea trimestru din acest an, după ce brandul britanic a decis să vîndă mai multe produse la preţurile lor integrale şi să se bazeze mai puţin pe tehnica reducerilor de preţ.

0

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter


Adăuga comentariu

Guvernul anunță că există un deficit de personal în structurile de stat. În opinia dvs., cum am putea rezolva această problemă?
 X