Coronavirus stiri: 8217
Obiectiv european stiri: 320
Criza energetică stiri: 959

România a aprobat noi derogări pentru transportarea containerelor moldovenești de mărfuri din/în portul Constanța

17 apr. 18:00   Economie
2655

Ministerul Transporturilor și Infrastructurii al României a aprobat noi derogări de la aplicarea tarifelor prevăzute pentru depășirea masei și dimensiunilor maxime admise, aplicate de Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), pentru facilitarea transportului de mărfuri din Republica Moldova spre portul Constanța, transmite Noi.md cu referire la bizlaw.md.

Derogările se aplică pentru vehiculele rutiere înmatriculate în România și Republica Moldova, în următoarele condiții:

  • vehiculele sînt compuse dintr-un autovehicul tractor înmatriculat în România sau în Republica Moldova, indiferent de țara de înmatriculare a semiremorcii tractate de acestea;
  • vehiculele sînt compuse dintr-un autovehicul cu două axe cu semiremorcă cu 3 axe care transportă unul sau mai multe containere sau cutii mobile, cu o lungime maximă totală de pînă la 45 de picioare, dacă masa totală a vehiculului este mai mică sau cel mult egală cu 47,0 tone și înălțimea mai mică sau cel mult egală cu 4,50 m;
  • vehiculele sînt compuse dintr-un autovehicul cu 3 axe cu semiremorcă cu două sau 3 axe care transportă unul sau mai multe containere sau cutii mobile, cu o lungime maximă totală de pînă la 45 de picioare, dacă masa totală a vehiculului este mai mică sau cel mult egală cu 50 tone și înălțimea mai mică sau cel mult egală cu 4,50 m;
  • masele pe axe ale vehiculelor prevăzute la punctele 2 și 3 nu depășesc masele maxime pe axe care pot fi autorizate în circulație, așa cum sînt ele prevăzute la art. 41 alin. (8) din Ordonanța Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

Traseul autorizat este:

Constanța port—DN39—Agigea—DN39—A4—DN2A—Mihail Kogălniceanu—DN2A—Hîrșova—Giurgeni—DN2A—Țăndărei—DN2A—Slobozia—DN2A—Urziceni—DN2—Rîmnicu Sărat—DN2—Tișița—DN24—varianta ocolire Tecuci—DN24—Bîrlad—DN24—Crasna—DN24B—Huși—DN24B—Albița PTF și retur, însumînd aproximativ 520 km.

Autorizațiile speciale de transport emise pînă la data adoptării Ordinului își păstrează termenul de valabilitate, traseul autorizat fiind valabil tur-retur.

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Experții vorbesc despre un posibil deficit de apă în Moldova. Ce ar trebui să facem?
Cartea neamuluiКатрук Валерий
Balade despre strămoșiСандуляк Владислав