Transnistria stiri: 1381
Eurovision stiri: 501
Preşedintele stiri: 3995

Cum să îți menții afacerea sub amenințarea pandemiei de COVID-19

25 mar. 2020,, 10:14   Economie
1106 0

Pandemia de COVID-19 se dovedește a fi o adevărată provocare pentru afacerile mici.

Pe de o parte, resursa umană este problematică, de cealaltă parte, transporturile sînt rare și mai scumpe și oamenii tind să nu mai cumpere la fel de multe produse, cu excepția celor alimentare. Desigur, în cele mai multe țări există și măsuri guvernamentale pentru micii întreprinzători, dar, din păcate, nu sînt îndeajuns. Prin urmare, cel mai bine este să te reorganizezi, astfel încît să depășești această perioadă problematică pentru mediul de afaceri.

Chiar dacă stai acasă pentru a te proteja de virus, tot poți să faci anumite lucruri care să mențină profitabilitatea afacerii. Digitalizarea, îmbunătățirea comunicării și investiția în propria persoană te ajută să depășești perioada de pandemie. Un credit doar cu buletinul este perfect pentru a face aceste mici investiții, care își vor arăta profitabilitatea chiar imediat. Desigur, mai sînt și alte lucruri de luat în considerare, prin urmare, iată cum să îți menții afacerea profitabilă în perioada de pandemie cu COVID-19, transmite IPN.

Digitalizează

Digitalizarea elimină interacțiunea umană directă. Ceea ce înseamnă că în cazul în care ești obligat să trimiți angajații acasă, ai o platformă pe care aceștia să lucreze. De la resurse umane pînă la promovare, le poți face pe toate online. O platformă a managementului de concedii, o platformă pentru comunicare, reclame și postări și reclame pe social media, toate pot fi făcute remote. Astfel, nu mai aduci personalul la birou, obligînd oamenii să se expună pericolului. Desigur, acest pat te va ajuta pe termen lung, pentru că îți va fi mai ușor să controlezi totul din firmă cu un singur click.

Adaptează-ți strategia de marketing

Cu siguranță, știi că strategia de marketing este fluidă. Poți să vezi criza ca pe o oportunitate de promovare. Fie faci reduceri pentru o anumită categorie de persoane, fie îți schimbi promovarea pentru a se încadra în mesajul cu cel al societății sau, pur și simplu, transmiți simpatie oamenilor care au de suferit. Fiind o perioadă de criză, va trebui să ai grijă de partea financiară. Însă, poți folosi mediul de socializare pentru a-ți transmite mesajul.

Informează-ți clienții

Comunicarea este importantă, în special într-o perioadă de criză socială. Chiar dacă pe moment clienții tăi nu vor investi neapărat în produsul tău, nu trebuie să îi pierzi. Prin urmare, este important să le comunici schimbările pe care le faci. De asemenea, implementarea unei politici de transparență te poate ajuta să găsești clienți noi. Orice problemă ai putea întîmpina, comunică-o clienților, pentru a ști la ce să se aștepte.

Investește în echipamente de protecție performante

În cazul în care afacerea ta presupune producție proprie, este obligatoriu să investești în protecția muncitorilor tăi, în special acum. Cel mai probabil echipamentul de bază, aceștia îl au. Însă, acum trebuie să ai în vedere și sănătatea lor în afara locului de muncă. Ceea ce înseamnă că trebuie să le dai mănuși și măști de protecție pentru drumul spre și de la muncă spre casă. Chiar dacă nu este considerat accident de muncă, o eventuală îmbolnăvire cu noul coronavirus îți va sista producția deoarece va îmbolnăvi întreaga echipă. O investiție mică, te poate trece prin criză fără frica îmbolnăvirii.

Dezvoltă-ți cunoștințele

În cazul în care stai acasă, poți să îți petreci timpul învățînd lucruri noi. Accesează una dintre universitățile online precum Khan Academy, Coursera sau Udemy, pentru a face cursuri despre noile tehnologii. Ia un credit doar cu buletinul dacă vrei să iei și diplomă sau pentru a plăti cursul. Nu lăsa plictiseala să te ajungă din urmă. Învățînd lucruri noi vei putea să adopți noi strategii care să te ajute pe termen lung.

Foarte puține afaceri nu sînt afectate de criza creată de pandemia cu coronavirus. Dacă te afli în această categorie, ești un norocos. Dar probabilitatea este ca afacerea ta să aibă diferite probleme cauzate de criză. Iar flexibilitatea te poate ajuta să o depășești și să continui să înregistrezi profit.

0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?