COVID-19 în MOLDOVA

TEMELE PRINCIPALE Toate Știrile

mai multeminimizează

Produsele care ajută să-ți restabilești ficatul

Îți prezentăm un TOP 13 a produselor care le poți găsi ușor în orașul tău și care cu siguranță te vor ajuta la restabilirea ficatului afectat.

13. Ceai verde pentru o absorbţie scăzută a grăsimilor.
Studiile de specialitate susţin faptul că ceaiul verde poate ajuta la interferenţa absorbţiei de grăsime, dar rezultatele încă nu sînt concludente. Cercetătorii studiază dacă ceaiul verde poate reduce depozitarea grăsimilor în ficat şi poate îmbunătăţi funcţia hepatică, însă un lucru este sigur – ceaiul verde posedă multe beneficii, de la scăderea colesterolului la un somn sănătos, transmite csid.ro

12. Usturoi pentru a ajuta la reducerea greutăţii corporale.
Această plantă nu numai că adaugă aromă alimentelor, dar studiile experimentale arată de asemenea că suplimentele de praf de usturoi pot ajuta la reducerea greutăţii corporale şi a grăsimilor la persoanele cu boala hepatică grasă.

11.Uleiul de măsline pentru controlul greutăţii.
Acest ulei sănătos are un conţinut ridicat de acizi graşi omega-3. Este mai sănătos pentru gătit decît margarina, untul sau uleiul de floarea-soarelui. Cercetările constată că uleiul de măsline ajută la scăderea nivelului de enzime hepatice şi la controlul greutăţii.

10. Seminţe de floarea soarelui pentru antioxidanţi.
Aceste seminţe sînt bogate în vitamina E, un antioxidant care poate proteja ficatul de alte afectări.


9. Lapte şi alte produse lactate cu conţinut scăzut de grăsimi pentru a proteja ficatul.
Produsele lactate sînt bogate în proteine din zer, care pot proteja ficatul, spune un studiu efectuat pe şobolani în 2011.

8. Avocado pentru a ajuta la protejarea ficatului.
Avocado este bogat în grăsimi sănătoase, iar cercetările sugerează că acesta conţine substanţe chimice care ar putea încetini leziunile hepatice. Este de asemenea bogate în fibre, lucru care poate ajuta la controlul greutăţii.

7. Nucile sînt bogate în acizi graşi omega-3.
Cercetările constată că persoanelor cu boli hepatice grase care mănîncă nuci le-au fost îmbunătăţite rezultatele testelor funcţiei hepatice.

6. Făină de ovăz pentru energie.
Carbohidraţii din cereale integrale, cum ar fi fulgii de ovăz, oferă energie organismului. Conţinutul lor de fibre te ajută să te simţi saturat şi implicit să menţii greutatea.

5. Peşte pentru inflamaţie.
Peştii graşi, cum ar fi somonul, sardinele, tonul şi păstrăvul, au un conţinut ridicat de acizi graşi omega-Aceştia pot ajuta la îmbunătăţirea nivelului de grăsime de la nivelul ficatului şi reduce inflamaţia.

4. Tofu pentru a reduce acumularea de grăsimi.
Un studiu efectuat de Universitatea din Illinois asupra şobolanilor a constatat că proteina din soia, care se conține în alimente precum tofu, poate reduce acumularea de grăsimi în ficat. În plus, tofu este scăzut în grăsimi şi bogat în proteine.

3. Legume verzi pentru a preveni acumularea de grăsimi.
Broccoli este indicat pentru a preveni acumularea de grăsimi în ficat la şoareci. Consumă mai multe legume verzi, cum ar fi spanacul, varza de Bruxelles şi salata creaţă.

2 .Cafea pentru scăderea enzimelor hepatice anormale.
Studiile au arătat că în general consumatorii de cafea cu boală hepatică grasă suferă de mai puţine leziuni hepatice faţă de cei care nu consumă. Cofeina pare să reducă semnificativ cantitatea de enzime hepatice anormale la persoanele cu risc de boli hepatice.

1.Grapefruitul - are conţinut bogat de vitamina C, se poate consuma ca suc proaspăt.

Citește-ne pe Twitter, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter


Știrile partenerilor noștri
Mai multe

Sondaj Toate

load