Opt exerciții împotriva osteocondrozei cervicale

Opt exerciții împotriva osteocondrozei cervicale

Primele manifestări ale osteocondrozei cervicale sînt durerile de spate, durerile de cap, amețelile, "muşte" în ochi, slăbirea auzului sau zgomotul din urechi, precum și legănatul în timpul mersului ca urmare a dereglării coordonării mişcărilor.


Pentru a evita acest lucru, vă propunem cîteva exerciții simple, care vă vor ajuta să învingeţi osteocondroza și să vă menţineţi sănătatea.


1. Trageţi bărbia spre gît. Întoarceţi capul întîi în partea dreaptă, repetînd exerciţiul de 5 ori, iar apoi de în stînga, la fel, de 5 ori.


2. Ridicați ușor bărbia. Întoarce capul din nou spre dreapta de 5 ori, iar apoi spre stînga de 5 ori.


3. Înclinați capul spre dreapta, încercînd să ajungeţi cu urechea la umăr – de 5 ori, iar apoi în partea stîngă de 5 ori.


4. Ţineţi capul drept. Cu mușchii gîtului opuneţi rezistenţă, în timp ce apăsați cu bărbia mărul lui Adam. Concomitent, vîrful capului tinde să se extindă în sus.


5. Împingeţi cu fruntea în palmă și încordaţi mușchii gîtului. Executaţi exercițiul de 3 ori cîte 7 secunde.


6. Încordînd muşchii gîtului, împingeți cu tîmpla stînga palma mînii stîngi (de 3 ori cîte 7 secunde). Iar acum împingeţi tîmpla dreaptă în palma mînii stîngi (de 3 ori cîte 7 secunde).


7. Ţineţi bărbia dreaptă, puneţi mîinile la ceafă. Împingeți cu ceafa mîinile de 3 ori cîte 7 secunde.


8. Mîinile cu degetele unite, aduceţi-le sub bărbie. Împingeţi cu bărbia mîinile de 3 ori cîte 7 secunde.


Urmărește-ne pe Facebook, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Mai multe

Sondaj Toate

load