Transnistria stiri: 1405
Eurovision stiri: 504

Metoda secretă prin care comercianţii te fac să cumperi mai mult decît ţi-ai propus

20 dec. 2020,, 00:33   Externe
10140 0

Metoda secretă, prin care comercianţii te fac să cumperi mai mult decît ai plănuit

În majoritatea magazinelor şi restaurantelor, în această perioadă a anului, răsună cîntece de Crăciun. Care este rolul lor şi cum influenţează ce pui în coş muzica din magazine? Iată cîteva răspunsuri! Sunetele asociate cu lux și calitate par să fie periculoase pentru portofelele cumpărătorilor.

Un studiu a demonstrat că muzica clasică ascultată într-un restaurant determină clientul să supraaprecieze calitatea produselor oferite, ceea ce îi face să plătească mai mult decît ar trebui. Astfel, au fost confirmate concluziile unei cercetări anterioare, care arătau că muzică clasică într-un magazin de vinuri îi face pe cumpărătorii să cumpere un vin mai scump, decît dacă ar ascultă muzică pop.

Majoritatea reţelelor magazinelor de haine folosesc muzică "trendy, up-tempo", în timp ce unele magazine de cafea preferă să difuzeze muzica "lounge". Magazinele alimentare folosesc, în general, un playlist cu 40 de hit-uri.

Ritmul este mai lent dimineața, atunci cînd cumpărătorii sînt mai în vîrstă și devine allegro odată cu apropierea serii. Şi muzica de Crăciun, care poate fi auzită pretutindeni în magazine şi restaurante, în această perioadă a anului, are rolul de a-i oferi starea de bine cumpărătorului. El va ajunge să cumpere mai mult decît şi-a propus, spiritul sărbătorilor fiind potenţat de ambianţa muzicală din magazine.

0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Ce părere aveți despre inițiativa președintelui Franței, Emmanuel Macron, de a deschide în următoarele luni o misiune permanentă de apărare la Chișinău?