AJUTOR PENTRU REFUGIAȚI   STATISTICA:   Au intrat 467 699  Au ieșit 382 518​  Au rămas 85 181     Mai multe detalii
Transnistria stiri: 890
Criza energetică stiri: 717

Legume albe pentru meniul de iarnă

23 ian. 23:31   Diverse
10516 0

Ai auzit de dieta pe culori? Cîteva alimente albe nu ar trebui să lipsească din meniul tău de iarnă. Uite ce beneficii au ele pentru sănătate și de ce trebuie să le consumi cît mai des.

Țelina

Crudă sau preparată la aburi, țelina conține mult fier și mai bine de 70% din doza zilnică recomandată de vitamina K, esențială pentru sănătatea oaselor.

Usturoiul

Un mic antibiotic natural, cu efect antiviral și antifungic, usturoiul este recomandat pentru și prevenirea bolilor cardiovasculare și blochează creșterea celulelor canceroase, conform unui studiu realizat pe 40.000 femei.


Conopida

Bun antioxidant, conopida este foarte bogată în vitamina C ( o cană de conopidă acoperă 68% din necesarul zilnic) și reduce riscul de boli cardivasculare. Buchețelele de conopidă sînt bogate și în colină, pe care creierul o procesează și o transformă într-o enzimă care ajută la buna funcționare a memoriei.

Păstîrnacul

O cană cu piure de păstrîrnac îți acoperă 30% din necesarul zilnic de vitamina C și mai mult de 20% din necesarul de magneziu. În plus, păstrîrnacul conține multe fibre, care conferă senzația de sațietate pentru mai multă vreme și te ajută să previi constipația.

0

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Scumpirea carburanților vă poate motiva să renunțați la mașină?
Cartea neamuluiКатрук Валерий
Balade despre strămoșiСандуляк Владислав