Cum să pierzi în greutate fără a afecta organismul

Cum să pierzi în greutate fără a afecta organismul

Mișcă-te. Doar 30 de minute de activitate fizica în fiecare zi reduce în mod semnificativ  vîrsta ta biologică. Dacă te miști 200 de minute pe săptămînă, vei arăta cu 10 ani mai tînără.
 
Consumă peşte la cuptor. Cel mai bun este peștele preparat la cuptor sau fiert, pentru că păstrează acizii omega-3, care se conțin în peștele gras. Nu uita despre gingii. Dacă nu se curăţă spaţiile interdentare în cavitatea bucală se înmulțesc bacteriile care pot duce la sangerări gingivale. Odată ajunse în sînge, aceste bacterii pot provoca chiar afecțiuni cardiovasculare.
 
Mănîncă mai des. Cei care mănîncă cîte puțin de 6 ori pe zi reduc nivelul colesterolului cu 5%. În plus, încercaţi să nu mîncați grăsimi şi dulciuri şi să urmăriți să nu consumați mai mult de 2000 kcal pe zi.
 
Nu greutate, ci sănătate. Dieta este un stres pentru organizm. În plus, restricţiile permanente în alimentație afectează starea mentală. Dacă încercați să piardeți în greutate, dar fără nici un rezultat – schimbați priorităţile. Gîndiţi-vă nu la excesul de greutate, ci  la însănătoșire.  Oamenii activi fizic traiesc mai mult, chiar dacă aceștia sînt supraponderali.

Citește-ne pe Telegram, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Mai multe

Sondaj Toate

load