COVID-19 în MOLDOVA  Mai multe detalii

TEMELE PRINCIPALE Toate Știrile

mai multeminimizează

Ce să mînînci la micul dejun pentru a slăbi

Antrenorul de fitness a răspuns la vechea întrebarea "Ce să mănînci pentru a pierde în greutate" și a explicat cît și cînd trebuie să mănînci.

Specialistul a spus cum ar trebui să fie micul dejun perfect pentru pierderea în greutate. Despre acest lucru a anunțat publicația Express, transmite korrespondent.net.

Antrenorul de fitness, Aaron Brown, a numit trei tipuri de mic dejun care vor ajuta la pierderea kilogramelor în plus.

Potrivit specialistului, ar trebui să mîncăm bine și consistent la micul dejun, consumînd jumătate din valoarea zilnică de caloriilor. Cel mai bine este să consumăm produse lactate, carne de pasăre, de vită, pește alb și fructe de mare. Antrenorul subliniază faptul că alimentele bogate în proteine slabe sînt mai bune și potolesc foamea mai repede.

De asemenea, la micul dejun putem mînca produse proteice cu grăsimi sănătoase și fibre: ouă, pește roșu, fructe și legume. A treia opțiune de alimentație dimineața poate consta din ouă, avocado, pește gras, spanac, ciuperci și legume.


Brown citează datele unui studiu conform căruia consumul celei mai mari părți a alimentelor la micul dejun ajută la pierderea în greutate. Consumînd 50% din valoarea zilnică a caloriilor la micul dejun, 30% - la prânz și 20% la cină, participanții la un experiment au pierdut 9 kg în 12 săptămîni. Cei care au preferat să mănînce bine la prînz au slăbit cu doar 3,5 kg.

Citește-ne pe Twitter, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter


Știrile partenerilor noștri
Mai multe

Sondaj Toate

load