COVID-19 în MOLDOVA  Mai multe detalii

Beneficiile înotului pentru sănătate

Beneficiile înotului pentru sănătate

Înotul poate fi biletul spre un corp și un suflet sănătos, indiferent de vîrstă. Nu numai că antrenează tot corpul, dar îi ajută și pe cei care se confruntă cu depresia, eliberînd endorfine care declanșează sentimente pozitive. Dar acesta nu este singurul avantaj pe care îl poate aduce această activitate.

Iată cîteva dintre cele mai impresionante moduri în care înotul îți poate afecta viața în bine, desigur.

Plămînii tăi vor funcționa mai bine. Înotul poate fi o modalitate bună de a vă întări plămînii. De fapt, există studii care ne spun că înotul este mai bun decît yoga atunci cînd vine vorba de îmbunătățirea funcției pulmonare. Acest lucru se datorează faptului că înotul este capabil să crească elasticitatea musculară a plămînilor și a pieptului, transmite tabu.ro.


Articulațiile tale vor fi mai puternice. Înotul este perfect pentru cei cu dureri articulare cauzate de artrită, de exemplu. Acest lucru înseamnă că înotul vă poate ajuta să reduceți riscul de agravare a artritei, ajutînd la menținerea mușchilor din jurul articulațiilor.

Îți va întări spatele. Cei care suferă de dureri de spate cronice, cum ar fi sciatica, atunci înotul poate construi mușchii spatelui și poate ajuta la ameliorarea durerii.

Vei arde caloriile. Înotul practicat doar de 3 ori pe săptămînă poate fi o modalitate fantastică de a arde calorii în plus, consolidînd în același timp și mușchii. Poți arde 500 de calorii în 30 de minute, ceea ce este de fapt dublu față de ceea ce ai arde prin mers.

Procesul de îmbătrînire va încetini. Conform unui studiu, înotul întîrzie procesul de îmbătrînire, nu cu ani, ci cu decenii. Studiul spune că acest lucru se datorează parțial rezistenței musculare a persoanelor care înoată regulat, un element cheie a procesului de îmbătrînire și declinul sănătății fizice.

Vei dormi mai bine. Înotul face, de asemenea, minuni pentru mintea ta și pentru somn. Acest lucru se datorează faptului că înotul s-a dovedit a fi unul dintre exercițiile cheie care ajută la combaterea insomniei.

Urmărește-ne pe Odnoklassniki, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter


Știrile partenerilor noștri
loading...
Mai multe

Sondaj Toate

load