COVID-19 în MOLDOVA  Mai multe detalii

Alimentele care intensifică senzația de foame

Alimentele care intensifică senzația de foame

Unii oameni se simt înfometați la puțin timp după ce au mîncat, fie că au luat o gustare mică sau au stat la masă. Adevărul este că problema ar putea să nu fie cantitatea, ci calitatea alimentelor pe care le-au mîncat.

O mulțime de alimente, chiar și sănătoase, nu au anumite proteine ​​sau fibre, așa că, de fapt, intensifică senzația de foame. Pe de altă parte, o simplă înlocuire, sau chiar pregătirea alimentelor preferate într-un mod diferit, poate avea efectul opus: să te simți sătul, transmite timpul.md.

Iată cele 10 alimente care, după părerea experților, te vor face să îți fie foame din nou la scurt timp după ce le-ai mîncat.


1. Cartofii prăjiți

Sunt plini de grăsimi trans și sare, care dăunează stomacului. Și adăugînd ketchup, care conține zahăr, nu ajută. În schimb, îi poți consuma fierți. În acest fel, te bucuri de mai multe vitamine și de amidon rezistent, care acționează ca fibră, alungînd senzația de foame și determinîndu-te să mănînci mai puține calorii.

2. Suc de fructe

S-ar putea să crezi că un pahar de suc de portocale e sănătos, dar de fapt îți face foame. Asta pentru că îi lipsește o parte importantă a fructului: fibra. În plus, această băutură îți poate scădea glicemia. Alternativa mai sănătoasă este apa cu bucăți de fructe în ea.

3. Iaurt cu conținut scăzut de grăsimi

Iaurturile sînt sănătoase, în special variantele cu conținut scăzut de grăsimi, dar ele intensifică senzația de foame. Evită-le pe cele cu conținut ridicat de carbohidrați. Iaurtul simplu în stil grecesc sau integral este perfect.

4. Batoane de granola

Sunt pline de zahăr și ulei. Ca o gustare, încearcă niște floricele deoarece potolesc foamea și nu au multe calorii.

5. Brînza

Brînza ne face să ne simțim înfometați după o perioadă de timp. Optează în schimb pentru brînza de casă, care are un conținut ridicat de proteine. Deși este săracă în calorii, păstrează mult timp senzația de sațietate.

6. Orezul expandat

Rondelele de orez expandat sînt gustarea favorită a multora pentru că sînt ușoare și crocante. Dar să știi că nu te vor ajuta să înlocuiești o masă principală. Alege să mănînci rondele de orez cu brînză cottage sau unt de arahide pentru a avea o oarecare valoare nutrițională. Astfel, putem transforma orezul expandat într-o gustare mult mai sănătoasă!

7. Biscuiții

Nici biscuiții mîncați simpli nu sînt o idee prea strălucită din același motiv al zahărului din sînge. Asigură-te ca adaugi proteine ca de exemplu brînză sau o bucățică de carne pentru a face gustarea mult benefică.

8. Guma de mestecat

Oamenilor le place să mestecă gumă pentru a păcăli mintea că de fapt mănîncă, fără să pună nimic altceva în gură. Dar acest truc clasic produce de fapt efectul invers: pe măsură ce sucurile gastrice lucrează în stomac, te simți flămînd.

9. Mere

Fructele te fac mereu să te simți sătul. Dar trebuie consumate cu o altă proteină, cum ar fi nucile.

10. Cerealele la micul dejun

Sunt o alegere populară pentru prima masă a zilei, dar asta nu înseamnă că sînt cea mai bună alegere. Cerealele sînt de obicei digerate și absorbite rapid, iar asta poate duce la ridicarea și apoi scăderea bruscă a nivelului de zahăr. Pentru ca senzația de sațietate să dureze, alege proteine la micul dejun. Încearcă lucruri precum fulgi de ovăz cu unt de arahide, senviș cu ou, paîne prăjită cu avocado sau brînză cottage cu fructe.

Citește-ne pe Telegram, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter


Știrile partenerilor noștri
loading...
Mai multe

Sondaj Toate

load