3 alimente care nu trebuie consumate

3 alimente care nu trebuie consumate

Alimentele fără grăsimi sau parțial degresate


Sînt foarte tentante din punct de vedere caloric, însă pentru nutriționiști acestea sînt niște mancăruri care nu-și au sensul. Cel mai bun exemplu pe care îl dau aceștia este untul de arahide fără grăsimi. Produsul original este mult mai sănătos, întrucît arahidele au grăsimi sănătoase (monosaturate), care sînt înlăturate și înlocuite cu zahăr. Sfatul nutriționiștilor? Nu alege niciodată alimentele modificate în vreun fel.


Batoanele proteice bogate în fibre


Fibrele sînt foarte sănătoase și importante pentru sănătatea noastră. Conform unui studiu din 2012, consumul de fibre scade nivelul colesterolului din sînge, previne constipația și te ajută să slăbești. Se găsește natural în fructe, legume, cereale integrale, dar multă lume preferă să aleagă direct un fibrobar - este gustos, sațios și foarte convenabil.

Însă există o mică problemă - un fibrobar are prea mult zahăr pentru cîte beneficii nutriționale oferă. Mai degrabă mănînci un măr - este mai sănătos și mai ieftin.


Specialitățile din cafea


O cafea simplă, neagră, are zeci de beneficii asupra organismului. S-a demonstrat științific că o cafea pe zi reduce riscurile de atac de cord, diabet sau infecții. Din păcate, ingredientele care se adaugă pentru prepararea unor specialități nu sînt tocmai sănătoase - de cele mai multe ori conțin lactate foarte grase sau siropuri. Cu alte cuvinte, sînt pline de calorii care, în timp, duc la îngrășare.


Citește-ne pe Telegram, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Mai multe

Sondaj Toate

load