Victoriabank îți face viața mai ușoară cu serviciul E-PIN ©

Serviciul E-PIN, lansat acum un an de Victoriabank, permite clienților să obțină un cod temporar ce este recepționat sub formă de SMS la numărul personal de telefon. PIN-ul poate fi schimbat ulterior rapid și gratuit cu unul personalizat.

“Pe parcursul unui an de la lansare deja peste 90% dintre clienții noștri beneficiază de acest serviciu. Victoriabank vine în întâmpinarea cererilor clienților săi și oferă posibilitatea de utilizare a unor servicii rapide, comode și în pas cu noile tendințe”, a declarat Directorul Departamentului Retail, Vladimir Stovbun.

Victoriabank continuă să-și surprindă clienții prin soluții digitale ce corespund nevoilor actuale ale consumatorilor, permițând clienților să își schimbe PIN-ul fără a fi nevoie o reemitere a cardului.

“Prin intermediul acestui serviciu, clienții noștri stau mult mai puțin timp la bancă, astfel încât se economisește timpul valoros al fiecăruia dintre noi. De asemenea, pe timp de pandemie, se reduce aglomerația și se evită statul la cozi. Mai mult, clienții noștri nu vor mai avea preocuparea că ar putea pierde plicul, deoarece acum pot să obțină gratuit un nou PIN prin SMS, apelând Call Center-ul Victoriabank, fără a fi nevoie de emiterea unui card nou, a subliniat Vladimir Stovbun.

Victoriabank investește activ în digitalizarea serviciilor sale, devenind în 2017 prima bancă care pune la dispoziția clienților săi plățile cu telefonul, prin aplicația gratuită VB24 Pay, iar în 2019 plățile cu smartwatch-ul de la Garmin. Cei aproape 350 000 de utilizatori de carduri Victoriabank se pot deservi și își pot gestiona conturile de la distanță, prin aplicații și platforme precum: VB 24 Web, VB24 Mobile, VB24 SMS și VB24 ATM, iar persoanele juridice prin VB24 Business.

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Advertorial.

Mai multe

Sondaj Toate

load