COVID-19 în MOLDOVA

Susţine producătorii autohtoni în Concursul Vinurilor Recunoscute Notorium Wine Awards ©

Susţine producătorii autohtoni în Concursul Vinurilor Recunoscute Notorium Wine Awards

Peste 700 vinuri, spumante și divinuri moldoveneşti, premiate pentru calitate la nivel internaţional participă la Concursul Notorium Wine Awards, care se desfășoară în perioada 01.09 - 25.09.2020 la 10 categorii.

Cele mai apreciate vinuri vor fi recunoscute de publicul din Moldova, prin vot on-line de pe profilurile active ale utilizatorilor Facebook, pe pagina oficială www.notorium.wine .

Top 3 vinuri, la cele 10 categorii vor fi apreciate cu Trofeul Notorium Wine Awards şi cu dreptul exclusiv de utilizare a stickerelor cu logotipul “VOTAT VIN / SPUMANT / DIVIN RECUNOSCUT” şi “VOTED ICONIC WINE / SPARKLING WINE / DIVIN”, pentru creşterea vînzărilor, încrederii şi loialităţii clienţilor. De asemenea învingătorii Concursului vor fi promovaţi în reţelele de supermarkete şi magazine specializate - FOURCHETTE GOURMET, FOURCHETTE, DRINK STOCK, BOIAR WINE MARKET.

Votați vinurile / spumantele / divinurile preferate, susţineţi producătorii autohtoni atît pe www.notorium.wine, cît şi prin achiziţia vinurilor produse de ei!

BENEFICIILE PARTICIPANŢILOR LA CONCURSUL VINURILOR RECUNOSCUTE NOTORIUM WINE AWARDS 2020:

  1. Înregistrarea gratuită și participarea la Concurs;
  2. Posibilitatea de a concura pentru premiile Concursului – Trofeele Notorium pentru primele trei locuri și pentru dreptul de a cumpăra și aplica stickerele adezive ce conțin logo-ul VOTAT VIN RECUNOSCUT ®/ VOTED ICONIC WINE ®», la fiecare subcategorie şi utilizarea exclusivă a imaginilor distincţiei pentru promovarea vinurilor învingătoare;
  3. Transparenţa concursului şi a votingului în regim real, datorită votului securizat.
  4. Prezența alături de peste 4500 de mărci comerciale larg cunoscute din Moldova și din străinătate, participante în Concursul NOTORIUM TRADEMARK AWARDS 2020, a V-a ediție jubiliară;
  5. Ridicarea nivelului vînzărilor, încrederii și a imaginii vinului participant la concurs;
  6. Beneficii de promovare - aproximativ 50.000 de vizitatori unici vor accesa site-ul NOTORIUM.WINE;
  7. Transmisiunea live a Galei de Decernare a Premiilor cu o audienţă de minim 50.000 de telespectatori.
  8. Posibilitatea ca învingătorii să ţină un discurs pe scenă, în momentul primirii distincţiei, cu referire la vinul său.
  9. Beneficii de promovare - aproximativ 5.000.000 de vizualizări pe toată perioada de desfășurare a proiectului;
  10. Prezența gratuită pe site-ul NOTORIUM pentru vinurile premiate, participante la Gală, pentru 1 an.
  11. Realizarea unui spot video pentru învingători ce va conţine imaginea distincției şi imaginea sticlei de vin.
  12. Realizarea unui baner online pentru învingători ce va conţine imaginea medaliilor NOTORIUM şi imaginea sticlei de vin.
  13. Distribuirea unei oferte promoţionale a învingătorilor pe pagina de facebook a evenimentului facebook.com/Notorium.wine/.
  14. Distribuirea la postările învingătorilor pe pagina de facebook a evenimentului facebook.com/Notorium.wine/.
  15. Promovarea evenimentului în cele mai importante resurse media şi la cele mai importante evenimente destinate business-ului din Moldova;
  16. Promovarea evenimentului și a rezultatelor Concursului NOTORIUM, targetat, prin newslettere, către minim 50.000 de agenţi economici din Moldova;
  17. Prezența şi promovarea în Catalogul Celor mai Recunoscute Vinuri din Moldova NOTORIUM WINE AWARDS;
  18. Beneficierea de ofertă promoţională de înregistrare a mărcii comerciale din partea companiei INTELSTART SRL – intelstart.md, www.facebook.com/Intelstart/
  19. Beneficierea de ofertă promoţională de promovare a învingătorilor, din partea partenerilor NOTORIUM.
  20. Posibilitatea de a deveni parteneri ai Concursului şi Galei de Decernare a Premiilor NOTORIUM WINE AWARDS şi de a beneficia de avantajele acestuia, oferta de parteneriat o puteţi solicita la info@notorium.md.

Pentru detalii accesați www.notorium.wine, solicitați informații la: info@notorium.md, de asemena la organizatorii evenimentului: +373.61.01.55.99, +373.60.00.70.50.

Urmărește-ne pe Facebook, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Advertorial.

Știrile partenerilor noștri
Mai multe

Sondaj Toate

load