Samsung – un brand de încredere și sustenabil, în continuă evoluție ©

Samsung – un brand de încredere și sustenabil, în continuă evoluție

Samsung Electronics, unul dintre cele mai mari branduri mondiale de electrocasnice, reiterează angajamentul său de sustenabilitate și servicii de înaltă calitate în raport cu clienții săi.

Compania continuă și în anii următori angajamentul său de a crea o lume mai bună plină de experiențe digitale mai bogate, prin intermediul tehnologiilor și al unor produse inovatoare. Iată doar câteva dintre criteriile care o clasează în topul celor mai responsabile și sustenabile branduri din acest an, conform Interbranding.

Calitatea produsului, întâi de toate

Întreaga echipă de creație și dezvoltare a companiei își dedică zilnic eforturile creativității, valorilor ecologice și inovației responsabile. Samsung se poate lăuda cu primul televizor fără cadmiu, premiat în 2016 cu Premiul SMM de la EPA din SUA. Aceeași instituție a oferit de 6 ori premiul anual pentru excelență pentru Samsung. Compania implementează din 2017 sistemul inovator Galaxy Upcycling de reciclare a deșeurilor electronice. Acesta are potențialul de a rezolva problemele viitoare legate de deșeuri și, a primit la începutul anului 2018, distincția „Campion al gestionării durabile a materialelor de ultimă generație” din partea Agenției de Protecție a Mediului din SUA.

Scopurile companiei sunt aliniate ideii de un mediu sustenabil: consum conștient, combaterea schimbărilor climaterice și grija pentru mediu. Întregul sistem de împachetare a produselor este unul responsabil de mediu, iar sistemul de valori pentru o planetă verde este angajamentul primar al companiei. Samsung deține eticheta ECO pentru țări precum: Coreea, China, Toată Europa de Nord, inclusiv Suedia, Brazilia și Rusia.

Responsabilitatea digitală

Pentru a proteja consumatorii împotriva amenințărilor de securitate cibernetică, Samsung nu doar respectă legile și reglementările internaționale, dar face investiții substanțiale pentru a menține cel mai înalt nivel de securitate a produselor și serviciilor. Samsung Knox - platforma de securitate și calitate a companiei, asigură protecția datelor împotriva virușilor și amenințărilor care pot apărea.

Platforma este folosită drept soluție de securitate și de alte companii sau guverne naționale. La nivelul întregii companii este asigurată la cel mai înalt nivel politica de confidențialitate și protecție a datelor cu caracter personal. Efortul companiei nu se oprește aici, ci încearcă să prevină și alte riscuri. În 2014 a fost dezvoltat Samsung Kids Mode, o aplicație pentru conținut digital sigur pe internet pentru copii, extinsă astăzi ca Samsung Kids Home. Samsung este producătorul care oferă un portofoliu extins de servicii de inteligență artificială, de neegalat la nivel mondial.

Serviciul clienți – simplitate și deschidere

Compania coreeană oferă cele mai bune produse și servicii din lume, datorită pasiunii pentru inovație și funcționării optime. În acest sens, brandul a ținut să aibă o reprezentanță locală pentru relația cu clienții, disponibilă mereu pentru suport. Serviciul de relații cu clienții pune la dispoziție o linie fierbinte în Republica Moldova - 022 667 400, valabilă de luni până vineri, de la 8:00 la 17:00 (la tariful operatorului).

Samsung dispune de propriile centre de reparații a tehnicii electronice, cu personal înalt calificat și o rețea disponibilă în Tiraspol, Râbnița, Bender și două centre în Chișinău.

În topul mondial al brandurilor

Samsung Electronics s-a clasat, pentru al doilea an consecutiv, pe poziția șase în lista „Best Global Brands 2019” a Interbrand. Obținând o creștere cu două procente a valorii mărcii, Samsung poate lesne trece la activ lansări continue de produse inovatoare care se potrivesc noului stil de viață, tendințelor și nevoilor consumatorilor; o creștere puternică, bazată pe viitoare tehnologii de inovare, inclusiv 5G, AI, IoT și business-ul auto. Brandul deține poziția numărul unu la nivel mondial pe piața de memorie a semiconductorului și conducerea tehnologiei în industrie. Precizăm că Interbrand este o divizie a Omnicom, cu sediul la New York, ce oferă consultanță în marketing și este specializată în branduri și management de branding.

Lider la capitolul inovații

Inovația este la ordinea zilei la Samsung Electronics. Designul futurist și implementarea ultimelor tehnologii din domeniu fac din acest brand un adevărat trend-setter la nivel mondial. Pentru 2020 este prevăzută lansarea completă a primelor rețele 5G. Samsung Electronics susține activ promovarea 5G în lume, rețea cu până la 20 de ori mai rapidă decât 4G, în continuu studiu de piață. Samsung pune la dispoziție mai multe telefoane cu 5G. Unul dintre ele este Galaxy Fold - primul smartphone flexibil cu ecran dublu din lume.

La capitolul televizoare, noutatea Samsung este ecranul QLED cu tehnologie 8K. Tehnologia unică de design, cu o reproducere excelentă a culorilor și un contrast ridicat de claritate a desenării celor mai mici detalii, părea până recent adevărată ficțiune. Procesorul cuantic „inteligent” 8K recunoaște și îmbunătățește imaginea primită de la orice sursă (servicii de streaming, difuzate de pe un smartphone, set-top box, consolă de jocuri) până la 8K.

randul de electronice vine cu inovații deosebite și la capitolul aspiratoare - vertical fără fir POWERstick Jet ™  - oferă o putere maximă de aspirare până la 200 W (cu 33,3% mai mult în comparație cu modelele anterioare) și funcționează până la 60 de minute fără reîncărcare. Nu putem uita de Samsung Galaxy Note10, grație căruia te vei simți un adevărat Harry Potter cu bagheta magică - Pen-ul său electronic actualizat - S Pen Air vă permite să controlați smartphone-ul de la distanță.

50 de ani dedicați inovației

Samsung Electronics s-a dezvoltat ca un brand IT global prin spiritul provocării și cultura inovației în absolut orice realizare. Compania s-a concentrat pe sustenabilitate pe tot parcursul timpului, noiembrie fiind luna în care sunt marcați cei 50 de activitate pe piața mondială. Cu această ocazie, Samsung a reiterat 50 de fapte concrete pe care le întreprinde zilnic în ideea de sustenabilitate. Acestea sunt direct responsabile de îmbunătățirea eficienței energetice a produselor, angajamentul companiei, dar și de stimularea angajaților prin inovație și tehnologie, încurajându-i astfel să contribuie la rezolvarea problemelor din comunitățile lor. Investițiile în oameni sunt direcționate inclusiv către eforturi de prevenire a muncii copiilor și a muncii forțate.

Samsung urmărește o creștere durabilă pe întregul lanț de aprovizionare și producere, dar și în relația pe care o construiește cu furnizorii. „Continuăm să ne consolidăm managementul sistematic al sustenabilității și lucrăm cu comunitățile locale, precum și cu părțile interesate în întreaga lume pentru a valorifica poziția noastră în dezvoltarea societății”, reiterează reprezentanții companiei.

Urmărește-ne pe Facebook, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Advertorial.

Mai multe

Sondaj Toate

load