Transnistria stiri: 1352
Eurovision stiri: 497

Guerilla marketing: Un efect uimitor pentru un buget mic ©

18 apr. 2018,, 09:53   Business
5013 0

Un val de vizitatori, sute de noi clienți, o ascensiune gigantică a vânzărilor, da, acesta este visul și dorința cea mai dulce a fiecărui afacerist!

Dar cum să atragi atenția noilor clienți în această epocă a informațiilor pe bandă rulantă, a fluxului media continuu, fără să investești bugete de milioane? Cu siguranță veți exclama: „Este imposibil!”, dar în realitate acest obiectiv este chiar realizabil. În ajutor vă sare guerilla marketing-ul.

Publicitatea clasică s-a epuizat și a rămas de domeniul trecutului. Consumatorul modern este dificil de uimit, darmite să îl cointeresezi cu adevărat, asta e aproape imposibil. Omniprezenta publicitate provoacă iritare, influențând negativ relația clienților față de nivelul de încredere și loialitate în raport cu un brand. Însă, așa cum bine se știe, nu există situații iremediabile. Metodele non-conformiste ale guerilla marketing-ului o să atragă atenția chiar și celor mai radicali mileniali, cu investiții minime în acest sector.

Ce reprezintă și cui servește marketing-ul guerilla?

Termenul de „guerilla marketing” (de la englezescul guerrilla marketing) a fost introdus în terminologie de renumitul PR specialist Jay Levinson în 1984. Anume atunci a văzut lumina tiparului cartea sa omonimă, în care autorul compara micile trupe de gherilă, slab înarmate, cu reprezentanții micului business, cărora le lipsește resursele financiare mari pentru publicitate și promovare de produs.

Dacă firma nu dispune de resurse financiare pentru începerea unei campanii publicitare de anvergură, Levinson propunea să fie inclusă creativitatea și să fie utilizați purtători alternativi de publicitate. Astfel pot fi atrași clienți noi și crescute vânzările cu investiții bănești minimale.

Guerrilla marketing-ul este utilizat cu succes atât de micii antreprenori, cât și de jucătorii importanți de pe piață. Dacă în cazul micului business acest instrument este unica modalitate optimă, cel mijlociu îl folosește ca o completare a marketing-ului principal. Ce le revine companiilor mari? Ei câștigă atenția publicului țintă, care deja nu mai reacționează la publicitatea clasică. Câteva zeci de mii de consumatori nu vor fi niciodată în plus. Iată câteva exemple de succes:

În prezent acest sistem are mulți adepți. De regulă, ei scriu în limba engleză, dar există și autori ruși renumiți. Unul dintre cei mai renumiți adepți ai lui Levinson este Alexandru Levitas, autorul best-seller-urilor «Больше денег от вашего бизнеса», «Экспресс маркетинг» și altele.

Alexandru Levitas - expertul nr. 1 în Guerilla Marketing – invită toți oamenii de afaceri, marketologii și managerii de publicitate la seminarul său cel mai renumit „Secretele creșterii profitului 2.0). Acesta va avea loc în Chișinău pe 3 mai. Ce veți afla nou?

Cum să uimiți prin publicitate și să primiți un flux constant de noi clienți

Cum să majorați circuitul într-o lună și să încheiați mai multe tranzacții.

Cum să mențineți atenția clienților permanenți de-a lungul mai multor ani, și multe altele.

Vreți să aflați mai multe detalii? Accesați pagina evenimentului :levitas.kmb.mdsau sunați la telefonul +37367482067.

0
0
0
0
0

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Ce părere aveți despre inițiativa președintelui Franței, Emmanuel Macron, de a deschide în următoarele luni o misiune permanentă de apărare la Chișinău?