X 
Transnistria stiri: 1423
Eurovision stiri: 506
Preşedintele stiri: 4001

Cum încep începătorii să câștige din arbitrajul de trafic folosind rețele CPA ©

13 mar. 2020,, 21:30   Business
5163 0

Un astfel de câștig promițător în rețea, cum ar fi CPA, poate aduce aproximativ câteva mii de dolari pe lună. Acesta este un mod sigur de a câștiga bani și chiar fără a pleca de acasă.

Pentru aceasta, inițializarea capitalului nu este întotdeauna necesară - puteți introduce o nișă prin intermediul platformelor gratuite. Cum funcționează asta? Un agent de publicitate are nevoie de clienți pentru a face lucruri. Dvs., în calitate de arbitru, scrieți direct în rețeaua de afiliați, vă este atașat un manager personal. De asemenea, monitorizează calitatea traficului dvs. și vă atribuie un link personal în care clienții vor efectua acțiuni vizate.

Партнерская программа Gagarin Partners

Totul este simplu. Agentul de publicitate este clienți, iar tu - bani pentru cumpărătorii atrași de bunuri. Am întocmit un mini-dicționar pentru tine, după ce l-ai studiat, îți va fi mai ușor.

  • CPA - sunteți plătit pentru acțiunea vizată a clienților: activare, reînnoire, abonament;
  • Rețeaua CPA este legătura dintre partener și agent de publicitate. Există o opțiune pentru un agent de publicitate direct - el își face reclamă produsul cu propria sa rețea de afiliați. Rețelele funcționează în conformitate cu scheme diferite și au plăți diferite - de la 50 la 200 de dolari.
  • Oferta. Merită să ne concentrăm asupra acestui aspect. Până la urmă, acesta este locul în care sunt descrise principalele puncte: o descriere a produsului, acțiunea pentru care se face plata, o legătură personală, reclame și bannere și dimensiunea comisionului.
  • Arbitrajul este procesul de a găsi trafic și de a redirecționa oamenii către un site pentru o achiziție și o acțiune țintă specifică.
  • Un avantaj este atunci când un client a parcurs toate etapele descrise în ofertă. Un agent de publicitate poate dura până la câteva zile pentru a verifica un potențial

Cum să începi să câștigi arbitraj pentru începători

Sarcina dvs. principală este să vă concentrați pe selectarea unei oferte rentabile și ieftine.

Alegerea ofertei dvs. este calea către câștiguri mari

După înregistrarea pe site-ul afiliat, începeți imediat să lucrați cu o ofertă personală. La început, încercați să priviți ofertele cu un brand sau un produs promovat care să maximizeze loialitatea clienților. Puteți verifica traficul de pe site pe serviciile disponibile în rețea.

Când analizați o ofertă, acordați atenție următorilor parametri:

Realizați o placă în care veți observa prezența acestor parametri de căutare:

Suma recompensei. Nu există un sistem unic de plată și sumă. Pentru tot ceea ce aveți nevoie pentru a negocia personal cu managerul.

Scopul conducerii. Determinați-vă - doriți să colectați o serie de oportunități diferite, cu un set minim de acțiuni sau să efectuați revizuiri care au condiții mai dificile, dar mai multă plată.

Calitatea aterizării Acest lucru afectează conversia traficului. Principalul factor de succes îl reprezintă acțiunile întreprinse. Principalul lucru este că numărul celor care au făcut o achiziție trebuie să fie cât mai egal cu numărul celor care au venit pe site-ul agentului de publicitate.

Post-Click Time. Aceasta determină cât timp utilizează clientul serviciile agentului de publicitate. Dacă, făcând clic pe linkul dvs., clientul nu cumpără mărfurile imediat, dar în câteva săptămâni, veți vedea această activitate și vi se va plăti un comision.

Trebuie să ne amintim că primul tău obiectiv atunci când câștigi din arbitrajul de trafic nu este acela de a obține cât mai mulți vizitatori, ci de a realiza o diferență mare între costul traficului și veniturile din beneficiile primite. Prin urmare, nu încercați să aduceți trafic de pe site-urile interzise. Nu are rost în acest sens.

Surse de trafic pentru arbitraj

Publicitate contextuală. Este destul de simplu de configurat pentru cererile pentru o ofertă - vârsta, geolocalizarea. Există acele programe de afiliere care nu acceptă trafic publicitar contextual. Prin contra, există o mulțime de concurență pentru anumite tipuri de oferte populare.

Trafic din public în rețelele sociale. Pe acest site trebuie să puteți comunica cu moderatorii grupului: determinați cantitatea, timpul publicării. Merită să verificați cât de încredere este comunitatea, dacă există oameni „vii” acolo.

Publicitate teaser și banner. Costurile și traficul sunt foarte plăcute pentru un arbitru începător. Aici trebuie să efectuați testarea și este nevoie de timp.

Publicitate direcționată pe rețelele de socializare. Iată instrumentele de ajustare ideale pentru publicul țintă: vârstă, sex, oraș etc.

Reclame

V-ați definit deja publicul țintă - este timpul să fiți creativi. Pentru a face acest lucru, trebuie să puteți utiliza o varietate de editori video și foto. Reclamele dvs. ar trebui să fie făcute clic și să se încarce rapid - încercați să testați idei noi la fiecare două săptămâni.

Cele mai bune rețele CPA pentru începători

Pentru câștigurile din rețea, cel mai important factor este tocmai plata stabilă și ridicată, fără scăderi inutile. Ce ar trebui să fiți atenți pentru a găsi stabilitate:

  • Cel puțin trei opțiuni pentru oferte și disponibilitatea managerului din orele de lucru și mai bine - 24/7;
  • Prezența unui cont personal în care puteți vedea toate statisticile dvs. despre oportunitățile plătite;
  • Cât durează pentru a-ți verifica menținerea;
  • Prezența celor mai populare sisteme de plată cu taxe minime;

La începutul activității, acordați atenție nu maximului, ci plăților minime.

Cea mai bună rețea CPA pentru începători - oferind multe oferte, condiții favorabile și un manager personal. Citiți forumurile, puneți întrebări „head-on” managerului dumneavoastră. Fie ca cele mai bune oferte să vină cu tine!

0
0
0
0
0

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?