Transnistria stiri: 1379
Eurovision stiri: 499
Preşedintele stiri: 3987

Consultanță în afaceri de la fondatorul amoCRM în Moldova. Sfaturi pentru începători de la Ion Hasnaș ©

12 aug. 2019,, 10:27   Business
2195 0

La început de cale, pentru fiecare tânăr antreprenor este important să existe o persoană care să-l ghideze în viitoarea sa afacere de succes. Așa cum nu fiecare se poate bucura de un astfel de suport, Ion Hasnaș, fondatorul amoCRM MD (platformă de CRM din Moldova) a decis să ne ofere o serie de sfaturi, din experiența proprie, care vor fi utile mai ales pentru începători:

1. „Fiecare solicitare a clientului față de produs/serviciu, indiferent de canalul de comunicare: chat, site, telefonie, vizită, trebuie înregistrată în CRM și prelucrată în timp restrâns maximal posibil” este convingerea directorului amoCRM.md

Dumnealui ne zice că asta este prima lecție pe care trebuie să o însușească un om de afaceri începător, ce și-a pus drept scop să crească vânzările companiei sale. Trebuie să avem o interacțiune continuă cu clientul și să ne asigurăm că acesta primește produsul sau serviciul dorit la timp, conform cantității și calității stabilite. Pentru a fi sigur că totul merge corect, domnul Ion Hasnaș recomandă implementarea sistemului CRM, care l-a ajutat să mențină toate procesele sub vizor: „Sistemul CRM e ca un lanț de procese împărțit pe diferite etape, unde la fiecare etapă există sarcini ce trebuiesc efectuate în conformitate cu scenariul de vânzări”. Printre beneficiile oferite de platforma amoCRM se numără:

  • Cunoști situația reală la moment din cifre concrete: „Ai în minte întregul tablou despre fiecare acțiune făcută, tranzacție, vânzare și despre momentul potrivit pentru a vinde. Astfel, toate acestea se vor materializa și nu vor rămâne doar la nivel de întrebări nerezolvate”.
  • Fiecare departament își cunoaște bine sarcinile: „Cei de la departamentul de marketing primesc solicitările, managerii vând, responsabilii de logistică produc sau livrează produsul, departamentul financiar verifică tranzacțiile, iar, spre final, persoana responsabilă de controlul calității analizează dacă totul a corespuns standardelor”.

2. „Stabilește toți pașii ca vânzările să nu eșueze”.

Domnul Ion Hasnaș povestește din propria experiență: încă în 2013, primul salonul de calculatoare al dumnealui, Open avea tot mai multe cerințe și nu făcea față volumului de comenzi din partea clienților. Acesta a decis să optimizeze întregul proces de vânzare: „Sistemul CRM a fost soluția pe care am implementat-o, ceea ce a dus la creșterea de 4 ori a vânzărilor și crearea unei ramuri noi în afaceri bazată pe apeluri reci. În rezultat, fiecare departament își cunoștea sarcinile, se ocupa exclusiv de acestea și urma o consecutivitate logică în lanțul de acțiuni, acestea fiind reglementate printr-un set de instrucțiuni și automatizări în CRM.” Astfel, dumnealui a devenit primul din țară care a pus în funcțiune acestă strategie.

3. „Orice business are dorința de a se dezvolta, iar necesitatea existenței unui sistem bine pus la punct, care să-i crească vânzările, este vitală”.

Odată ce o companie crește, în mod proporțional, devine mai mare nevoia de a-i structura procesele. Domnul Ion Hasnaș este de părerea că un sistem CRM este potrivit pentru acest scop și poate ajuta orice afacere să prospere: „Fiecare companie are specificul ei, dar sistemul CRM poate fi adaptat. Datorită acestui lucru și a altor canale de recepționare a comenzilor, nu se pierde niciun potențial cumpărător. Toate solicitările sunt recepționate cu o mare responsabilitate și oferă informații prețioase despre profilul clientului, care ne permit să-i oferim ceea de ce are nevoie și să-l loializăm afacerii noastre.”

4. „Afacerea înseamnă bani, să nu neglijăm acest lucru. CRM te ajută să ții o evidență a fiecărei vânzări, să cunoști în detaliu traseul acesteia și să identifici cauzele stagnării”.

Pentru a te convinge de acest lucru, poți încerca amoCRM demo, versiune disponibilă gratuit 14 zile. Între timp, poți afla mai multe detalii despre cum te va ajuta implementarea sistemului la consultație gratuită din parte consultantului în afaceri dl. Ion Hasnaș, care e disponibil să răspundă la orice întrebare - tot ce trebuie să faci este să accesezi site-ulamoCRM.md sau să suni la nr. de telefon +373 22 000 200 pentru a cere un cont demo.

0
0
0
0
0

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Veți participa la recensămîntul în desfășurare, în Moldova?