X 
Transnistria stiri: 1421
Eurovision stiri: 504
Preşedintele stiri: 3991

Cele mai bune întreprinderi din țară, premiate la "Gala businessului moldovenesc"

1 iun. 2018,, 13:26   Business
5018 0

Evenimentul din acest an a reunit peste 350 de persoane.

Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova a împlinit 100 de ani de la fondare, iar concursul „Marca Comercială a Anului” se află la cea de-a XV-a ediție. Prin urmare, deja de 15 ani, acest proiect scoate în evidență cele mai competitive mărci autohtone.

Concursul „Marca comercială a anului” a fost inițiat în anul 2003, cu scopul de a reliefa cele mai reuşite proiecte în domeniul creării şi promovării mărcilor comerciale autohtone pe piaţa internă şi externă, a spori competitivitatea lor şi a contribui la creșterea profesionalismului echipelor de marketing. La ediția curentă a competiției au participat 110 mărci comerciale naționale, care au concurat la 13 nominalizări:

# „Debutul anului”– 3 companii au fost premiate;

# „Aprecierea consumatorului”– 12 companii au fost premiate;

# „Export”– 8 companii au fost premiate;

# „Inter”– 5 companii au fost premiate;

# „Marcă Locală”– o companie a fost premiată;

# „Marcă consacrată”– 7 companii au fost premiate;

# „Rebranding”- o companie a fost premiată;

# „Responsabilă Social”- 7 companii au fost premiate;

În premieră, au fost introduse 4 nominații noi:

# „Liderul Anului”-13 companii au fost premiate;

# „Femeia în afaceri”– 6 companii au fost premiate;

# „IMM-ul Favorit al Anului”– 8 companii au fost premiate;

# „Reputație și încredere”- 12 companii au fost premiate;

# „Contribuţie importantă la dezvoltarea durabilă” – nominalizare introdusă în parteneriat cu PNUD Moldova- 5 companii au fost premiate.

Distincția „Contribuţie importantă la dezvoltarea durabilă” premiază companiile care lansează produse și servicii alineate la dezvoltarea durabilă. Printre activitățile care s-au calificat în concurs, se numără: reducerea consumului de energie și apă în timpul procesului de producție, gestionarea durabilă a deșeurilor, eforturile de retenţie a cadrelor, dar şi alţi indicatori ce ţin de operarea şi gestionarea sustenabilă/durabilă a afacerii.

Concursul „„Marca Comercială a anului” a înregistrat succese majore în domeniul activității antreprenoriale, cu fiecare ediție sporind numărul participanților, în perioada 2003-2017 la concurs prezentîndu-se peste 1300 de mărci. Miza concursului este Premiul Mare „Mercuriul de Aur” care atestă cele mai prestigioase aprecieri, confirmînd eficacitatea strategiilor de marketing.

Concursul „Premiul pentru realizări în domeniul calităţii” este la a patra ediție și are ca obiectiv promovarea companiilor care implementează standarde în domeniul managementului calităţii şi motivarea întreprinderilor autohtone să penetreze noi pieţe de desfacere cu produse competitive şi calitative. Pentru marele premiu- „Zeița Calității”, anul acesta au concurat 45 de companii.

În cadrul evenimentului au fost decernate premii și celor 17 raioane (Consiliul Raional Anenii Noi, Cahul, Călărași, Criuleni, Dubăsari, Edineț, Fălești, Florești, Glodeni, Hîncești, Ialoveni, Leova, Orhei, Nisporeni, Rîșcani, Ungheni și UTA Găgăuzia) care au participat în perioada 31 ianuarie – 04 februarie 2018, la cea de-a XVII-a ediție a expoziției naționale „Fabricat în Moldova 2018”.

0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Veți participa la recensămîntul în desfășurare, în Moldova?