COVID-19 în MOLDOVA  Mai multe detalii

Banking de la Victoriabank pe timp de stare de urgență ©

Banking de la Victoriabank pe timp de stare de urgență

Clienții noștri sunt mereu bineveniți la Victoriabank, chiar și în aceste vremuri mai puțin ușoare prin care trecem cu toții. În aceste 2 luni pe parcursul cărora în țară a fost instalată starea de urgență, angajații Victoriabank au fost pe poziții atât în front cât și în back office și continuă să presteze tot spectrul de servicii și produse bancare la cea mai înaltă calitate.

Îndemnăm, totuși, clienții să fie responsabili și să ne viziteze doar pentru operațiuni urgente, care nu pot fi amânate sau realizate online, prin platforma de deservire la distanță VB24. Chiar dacă starea de urgență a fost înlocuită cu starea de urgență în domeniul sănătății publice, Victoriabank roagă clienții să respecte toate măsurile de protecție pentru o revenire cât mai rapidă la normalitate.

Prin urmare, venim în atenția clienților noștri cu următoarele sfaturi și informații utile:

1. Aproape toate unitățile Victoriabank sunt la dispoziția D-voastră

  • Aproape toate cele peste 100 de sucursalele și agenții ale băncii din întreaga țară sunt deschise și oferă tot spectrul de servicii și produse bancare, cu mici excepții;
  • Programul de lucru și adresa unităților Victoriabank pot fi consultate aici;
  • Am redeschis ușile a 2 unități, acum, mai moderne și care oferă un plus de confort și accesibilitate clienților: Agenția 49, Zelinski 7 și Sucursala 11, bd. Ștefan cel Mare 77.

2. Respectăm măsurile de protecție:

  • Numărul de clienți care se află concomitent în sucursală/ agenție nu trebuie să depășească numărul de angajați ai unității, fără crearea cozii în interior. La intrarea în unitatea bancară este obligatorie purtarea măștii de protecție și dezinfectarea mâinilor;
  • Distanța între clienți și între clienți și angajați nu trebuie să fie mai mică de 1 m;
  • Fiecare unitate Victoriabank este înzestrată cu dezinfectante, iar colegii noștri din front office poartă măști de protecție pentru propria siguranță și a celor din jur.

3. Serviciile băncii pot fi accesate ușor și rapid prin intermediul platformei de deservire la distanță VB24

  • VB24 este banca pe care o porți cu tine oriunde. Aceasta include servicii precum: aplicația VB24 Mobile, pe care o accesezi direct de pe smartphone-ul tău, disponibilă non-stop, VB24 Web, platforma pe care o accesezi de la calculator. Ambele servicii sunt destinate plăților online, precum achitarea serviciilor comunale și a altor furnizori, transferurilor între cardurile și conturile proprii dar și a altor clienți ai Victoriabank sau a altor bănci din țară și din afară, ai acces la schimb valutar. Totodată, prin VB24 Mobile și VB24 Web îți poți gestiona conturile simplu și rapid, poți instala și dezinstala limite tranzacționale, bloca și debloca carduri, etc.
  • ATM24, serviciu prin care efectuezi operațiuni bancare fără a te prezenta la ghișeu, direct de la bancomat, 24/7. Rețeaua ATM este în permanentă modernizare și în continuă extindere. La moment, aceasta numără circa 200 de bancomate, dintre care 23 sunt înzestrate cu funcția Cash-In.
  • VB24 Pay este un al serviciu al platformei care permite realizarea plăților contactless, prin intermediul smartphone-ului, rapid, printr-o simplă apropiere a telefonului de terminal. Victoriabank este unica bancă din Moldova care pune la dispoziția clienților săi un astfel de serviciu.
  • Garmin Pay este o soluție de plată contactless pentru cei care se află în permanentă mișcare. Ea îți permite să achiți cumpărăturile rapid și comod, direct de pe dispozitivul tău Garmin, fără să mai răsfoiești prin portmoneu.
Citește-ne pe Twitter, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Advertorial.

Știrile partenerilor noștri
loading...
Mai multe

Sondaj Toate

load