Transnistria stiri: 1381
Eurovision stiri: 501
Preşedintele stiri: 3991

4 Strategii de retentie a clientilor pentru afaceri de reseller gazduire web ©

28 ian. 2022,, 14:17   Business
2960 0

Afacerile de reseller gazduire web sunt in dezvoltare. Cu tot mai multe persoane si companii care doresc sa fie online, cererea pentru servicii de gazduire web a crescut semnificativ. Cu toate acestea, companiile mari deservesc mii de clienti si nu sunt intotdeauna foarte agile in ceea ce priveste asistenta pentru clienti. Acestea se bazeaza pe un sistem stabilit si trebuie sa solutioneze toate problemele si intrebarile prin intermediul sistemului respectiv.

Aceasta situatie a dat nastere serviciului de reseller gazduire web (sau reseller hosting), o solutie de gazduire personalizata in care clientii nu trebuie sa aleaga dintr-o gama de planuri de gazduire rigide, prestabilite.

Cum functioneaza o afacere de reseller gazduire web?

O afacere de reseller gazduire web (sau reseller hosting) este un model de afacere de gazduire web in care reseller-ul (re-vanzatorul) cumpara resurse de gazduire de la o gazda web mai mare (cum este HostX.ro), creeaza pachete de gazduire personalizabile si le revinde clientilor finali.

Resellerii de gazduire web sunt de obicei intreprinderi de dimensiuni mici, cu un numar mai redus de clienti. Atat solutiile de gazduire, cat si asistenta pentru clienti sunt mai personalizate si mai agile.

Importanta retentiei clientilor

La fel ca in orice alta afacere, retentia clientilor este un indice vital al afacerii pentru un furnizor de Reseller Hosting. Este un verdict privind produsul dvs., asistenta acordata clientilor si a experientei dvs. generale cu clientii. Clientii vechi, care utilizeaza serviciile dvs. de ani de zile, nu doar ca va platesc in tot acest timp, ci dovedesc ca modelul dvs. de afaceri functioneaza. Mai mult, sunt clienti multumiti de produsele si serviciile dvs.

Este mai probabil ca clientii sa va recomande produsul altora daca il folosesc de mult timp. Intr-un fel, acesti clienti sunt cel mai eficient instrument de marketing. Nimic nu depaseste recomandarile si marturiile clientilor atunci cand vine vorba de marketing.

Prin urmare, daca sunteti un furnizor de reseller hosting, ar trebui sa acordati o atentie deosebita retinerii clientilor si sa veniti cu modalitati de realizare a acesteia. In continuare va vom da cateva sfaturi utile pentru a face exact acest lucru.

Strategii de retentie a clientilor pentru afaceri de reseller gazduire web

1. Asistenta pentru clienti

Asa cum stiti, asistenta pentru clienti este cruciala intr-o afacere de gazduire web si este adesea principalul motiv pentru clientii care aleg sa-si duca afacerea in alta parte. Rationamentul din spatele acestui lucru este destul de simplu. Gazduirea web, pentru o multime de oameni, este prea tehnica iar persoanele cu putine cunostinte despre gazduire web vor avea mai multe intrebari, indoieli si cerinte.

Revine furnizorului de gazduire sa se ocupe de asta. Cel mai bun mod de a oferi asistenta excelenta clientilor este realizarea a doua obiective: numarul de canale de comunicare si eficienta asistentei pe care o oferiti. Un furnizor de hosting ar trebui sa ofere clientilor cat mai multe modalitati de a contacta compania. Un client ar trebui sa aiba cel putin doua modalitati de comunicare.

Apoi, urmeaza eficienta. Rezolvarea problemelor in termene rezonabile este cruciala daca doriti o retentie exceptionala a clientilor. Daca va exista o intarziere, comunicati-o clientului cu mult timp in avans. Comunicarea deschisa este cea mai buna strategie in acest sens.

2. Rezolvarea problemelor care scapa neobservate

Desi acest lucru ar putea parea o pierdere de timp, nu este. Daca exista probleme cu care se confrunta un client si prin experienta si expertiza dvs., se intampla sa stiti raspunsul, transmiteti-le acestora. Nu va limitati la gazduirea web. Multi incepatori gasesc site-urile web si functionarea lor putin cam complicata din punct de vedere tehnic. Deci, orice ajutor pe care il primesc va fi apreciat.

Iar modul in care puteti face acest lucru este crescand implicarea clientilor:

  • Creati o lista de e-mailuri si trimiteti din cand in cand sfaturi si ghiduri utile. Totusi, nu va bombardati clientii cu e-mailuri.
  • Contactati clientii dvs., chiar daca nu exista plangeri. Vedeti daca ii puteti ajuta intr-un fel.
  • Creati articole relevante si utile „Cum sa...” pe site-ul sau pe blogul dvs. Informarea proactiva a clientilor este foarte eficienta pentru implicarea cu succes a acestora.

3. Crearea de interactiuni prin intermediul social media

Este epoca retelelor sociale si, indiferent daca sunteti sau nu un fan, oamenii sunt, deci trebuie sa fii acolo si sa interactionati cu clientii. Oferiti clientilor informatii referitoare la cele mai recente evenimente din industrie.

Daca sunteti axat pe o nisa, informati-va clientii despre evolutiile semnificative din aceasta nisa. Efectuati sondaje despre diferite aspecte ale companiei dvs. Platformele de socializare va ofera feedback sincer si in timp real de la consumatorii dvs. Va vor ajuta sa imbunatatiti serviciile din cadrul companiei.

De asemenea, puteti crea sesiuni de intrebari si raspunsuri pe retelele de socializare, in care oamenii sa va poata adresa intrebari in mod direct. Veti avea o idee mai buna despre problemele cu care se confrunta.

4. Metode simple de plata

Automatizarea este o binecuvantare pentru intreprinderile mici care utilizeaza modele de abonament. Folositi aplicatii sau software care automatizeaza platile. Aceste aplicatii vor trimite, de asemenea, memento-uri in timp util clientilor cu privire la facturile lor viitoare.

Informati clientii despre reducerile sau ofertele viitoare. Utilizati retelele sociale si e-mailurile pentru a comunica aceste informatii astfel incat oamenii sa le poata achizitiona chiar de acolo. Cu cat este mai usor pentru oameni sa faca acest lucru, cu atat este mai probabil sa o faca.

Concluzie

Afacerile de reseller gazduire web exista ca model de afaceri viabil datorita cererii de solutii de gazduire personalizate. Iar agilitatea este cea mai importanta parte a unei afaceri de reseller gazduire web. Puteti oferi clientilor dvs. produse in exact stilul si forma de care acestia au nevoie.

Solutiile personalizate pot include planuri de gazduire adaptate cerintelor, asistenta eficienta pentru clienti, o strategie excelenta de marketing prin e-mail si multe altele. Dar modul in care realizati retentia clientilor este asigurandu-va ca indepliniti in mod consecvent cerintele clientilor dvs., oferind ceea ce solicita si ceva in plus.

Daca doriti sa oferiti planuri excelente de gazduire la un pret excelent, veti avea nevoie de un serviciu excelent de reseller gazduire web pentru a incepe. Alegerea unui partener cu experienta in gazduirea web este cruciala, deoarece aveti nevoie de gazduire sigura, rapida si de incredere. Fara aceasta, toata discutia despre retentia clientilor devine complet inutila.

2
0
0
0
0

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

© Business

Veți participa la recensămîntul în desfășurare, în Moldova?