Transnistria stiri: 1423
Eurovision stiri: 506
Preşedintele stiri: 3996

100 de boxe Bluetooth pentru top 100 cei mai activi deținători de carduri Visa de la Victoriabank ©

6 noi. 2020,, 11:59   Business
1419 0

Victoriabank încurajează tranzacțiile fără numerar, astfel, între 15 iulie și 15 octombrie 2020, s-a desfășurat o mega promoție pentru toți deținătorii de carduri Visa– Top 100 tranzacții Visa.

Pentru participare la promoție, utilizatorii de carduri Visa, emise de Victoriabank, au trebuit să efectueze cât mai multe tranzacții fără numerar, respectiv: achitări cu cardul online în țară sau peste hotare, la comercianți prin terminalele POS, achitări cu telefonul prin VB24 Pay, cu ceasul prin Garmin Pay sau prin platforma de online banking de la Victoriabank – VB24.

Prin urmare, 100 cei mai activi utilizatori de carduri Visa, marca Victoriabank, au fost premiați pentru fidelitate cu câte 100 de boxe Bluetooth fiecare.

Victoriabank le mulțumește tuturor participanților pentru încredere și le urează sincere felicitări câștigătorilor.

Lista câștigătorilor și regulamentul promoției pot fi consultate pe site-ul băncii.

Banca încurajează toți cei peste 350 000 de deținători de carduri Victoriabank să utilizeze în continuare un mijloc sigur și modern de plată, precum este cardul bancar și să se bucure de promoțiile organizate de Victoriabank.

Victoriabank dispune de o gamă largă de servicii de banking online de care toți utilizatorii de carduri ale băncii pot beneficia gratuit:

  • VB24 Web și VB24 Mobile – platformă online, prin care clienții au acces non-stop la cardurile și conturile sale Victoriabank și o gamă largă de posibilități de administrare a acestora: vizualizare sold, blocare/ deblocare cont, gestionarea limitelor tranzacționale, achitare utilități, transferuri între carduri, conturi, deschidere de cont curent, constituirea depozitelor la o rată și mai avantajoasă și multe altele, direct de la calculator sau smartphone.
  • VB24 Pay – unicul portmoneu digital bancar din Moldova, care permite înrolarea cardului în aplicație și achitarea cu smarthone-ul la comercianți, oricând și oriunde.

Banca depune efort constant pentru a-și dezvolta produsele și instrumentele digitale care au ca scop facilitarea interacțiunii dintre client și bancă, economisirea timpului și banilor acestora.

0
0
0
0
0

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

© Business

Veți participa la recensămîntul în desfășurare, în Moldova?