Transnistria stiri: 1365
Eurovision stiri: 499

„Viorica-Cosmetic” își extinde echipa: „Căutăm oameni care ne vor ajuta să ne impunem pe piața europeană a produselor fitocosmetice» ©

20 oct. 2021,, 16:10 (reactualizat 23 oct. 2021,, 07:50)   Business
6753 0

Găsirea unui job în condiții de pandemie nu este o misiune ușoară. Criza care a debutat în 2020 a afectat în egală măsură business-ul și piața muncii din Moldova. Cu atât mai sugestiv este exemplul celui mai mare producător de cosmetice și parfumuri din țară, care a rezistat, ba chiar a continuat să se dezvolte într-o perioadă plină de provocări.

În ultimii 2 ani, „Viorica-Cosmetic” a finalizat cu succes procesul de rebranding a celor 34 de magazine din țară, a lansat noi game de produse cosmetice, și-a consolidat prezența în România și și-a extins harta exporturilor până la 8 țări, iar acum e pe cale să-și mărească semnificativ echipa.

Majoritatea posturilor vacante se referă la departamentul de marketing, unde se concep produse unice care, se arată convinși autorii, vor cuceri în curând piața mondială de beauty. Am discutat cu șeful pe Marketing al „Viorica-Cosmetic”, Vlad Chirtoca, despre planurile ambițioase ale companiei, dar și despre calitățile candidațiilor care vor să pună umărul la realizarea lor.

Chiar dacă „Viorica-Cosmetic” are peste 30 de ani de activitate în spate, procesele prin care trece astăzi compania fac trimitere mai mult la un startup în devenire: o nouă filozofie și identitate vizuală, noi mărci comerciale, noi produse. E firesc ca și cultura corporativă a companiei să sufere schimbări. Așa a fost?

Bineînțeles. Atunci când am demarat procesul de rebranding, eram conștienți de faptul că echipa este principala resursă a unui startup. Pentru a implementa acele schimbări radicale era nevoie de un suflu nou – de oameni tineri, ambițioși, cu o viziune modernă asupra industriei, cu un potențial creativ enorm, cu idei îndrăznețe și, desigur, oameni setați pe îndeplinirea sarcinilor complexe și atingerea obiectivelor. Dar acești oameni trebuiau atrași și loializați, așa că ne-am concentrat și ne focusăm în continuare pe construirea unei culturi organizaționale pozitive și inovatoare, astfel încât angajații să aibă un sentiment profund de apartenență la succesul și ambițiile companiei în care lucrează.

Adevărați profesioniști ni s-au alăturat la începutul acestui drum deloc ușor și grație lor astăzi am ajuns cu succes la etapa de creștere și expansiune. Noul val de posturi vacante este în cel mai direct mod legat de dorința noastră de a ne dezvolta și de a crește în continuare.

— Povestiți-ne mai multe despre obiectivele de dezvoltare ale companiei „Viorica-Cosmetic”, dar și despre oamenii de care aveți nevoie pentru a le bifa.

Avem planuri mărețe – vrem să ne impunem pe piața europeană a produselor cosmetice pe bază de plante. Sperăm că până în 2023 rețeaua din România va ajunge la 30 de magazine, iar etapa următoare ar fi lansarea sistemului de franciză în țări, precum Polonia, Ungaria, Ucraina, Rusia și Kazahstan.

În acest context, avem nevoie de specialiști care să ne ajute să poziționăm brandurile noastre ca mărci de talie mondială. Vreau să accentuez – să poziționăm – deoarece din punctul de vedere al calității produselor noastre, nu cedăm cu nimic brandurilor celebre.

Am dezvoltat rețete exclusive pe bază de ingrediente vegetale, materia primă ecologică o cultivăm tot noi, formulele noastre sunt sigure, chiar mult mai sigure decât ale multor lideri mondiali pe piața cosmeticelor, iar produsele noastre sunt în perfectă concordanță cu tendințele moderne. Sarcina noastră principală este să ne impunem pe o piață suprasaturată și acest obiectiv este totalmente pe umerii departamentului de marketing – prin urmare, aici avem cele mai multe posturi vacante.

— Absolut toți angajatorii își doresc profesioniști în echipă și cred că nu e cazul să ne axăm pe acest aspect. Dar din perspectiva valorilor fundamentale ale companiei – ce fel de angajați căutați?

În primul rând, ne dorim în echipă persoane proactive, cu un nivel înalt de implicare, care să se asocieze emoțional obiectivelor companiei. La „Viorica-Cosmetic”, marketingul nu înseamnă muncă de rutină, sarcini monotone și soluții șablonate. Să activezi într-o companie care se află la început de drum, dar care și-a stabilit scopuri ambițioase, este dificil și promițător în același timp. Prin urmare, avem nevoie de oameni care visează să se afirme ca profesioniști, să demonstreze tuturor de ce sunt capabili.

În al doilea rând, căutăm profesioniști ale căror valori rezonează cu misiunea și filozofia noastră. Angajații noștri trebuie să creeze produse în care cred și utilitatea cărora o înțeleg. Numai așa se poate crea acea sinergie și acea experiență unică care este reciproc benefică – atât pentru angajat, cât și pentru angajator. Și, bineînțeles, așteptăm în echipa noastră oameni creativi, cu idei curajoase, oameni care vor să inoveze în domeniul lor.

— Cum intenționați să-i atrageți pe acești potențiali angajați? Din multitudinea de opțiuni, de ce ar trebui să aleagă „Viorica-Cosmetic”?

Dacă e să ne referim la avantajele pragmatice, aș menționa:

- contract de muncă oficial, în conformitate cu Codul Muncii;

- salariu competitiv și sistem de remunerare 100% transparent;

- bonusuri și prime;

- program de muncă flexibil, în limitele a 8 ore de muncă/zi;

- oficiu confortabil;

Revenind la valorile companiei, eu, ca manager, sunt ferm convins că relațiile bune din interiorul echipei, posibilitatea de a experimenta, de a evolua, sunt mult mai tentante decât un abonament gratuit la sala de sport sau un prânz la preț redus.

Mă mândresc că în colectivul nostru predomină spiritul libertății și al inovațiilor. Managementul în stil democratic, discuțiile deschise între angajați și superiori despre provocările sau dificultățile întâmpinate, respectul reciproc – în opinia mea, acestea sunt cele mai puternice atu-uri ale departamentului pe care îl conduc. Într-o atmosferă toxică este imposibil să creezi un produs fain.

Detalii despre posturile vacante actuale în compania „Viorica-Cosmetic” găsiți aici

3
0
0
0
0

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Cum evaluați decizia de a indexa pensiile cu 6% începînd cu 1 aprilie?