X 
Transnistria stiri: 1423
Eurovision stiri: 506
Preşedintele stiri: 3999

Scandal în domeniul site-urilor de rezervări hoteliere

20 sep. 2019,, 20:00   Externe
2946 0

Toate ofertele de pe site-urile de rezervări hoteliere vor conţine preţul final, iar practicile agresive de vînzări trebuie eliminate. Este angajamentul luat de şase dintre cele mai populare companii, care au fost acuzate anterior că-şi induc clienţii în eroare.

Expedia, Booking.com, ebookers, Hotels.com, Agoda şi Trivago s-au angajat să renunţe şi la mesajele evidenţiate de genul, "A mai rămas doar o cameră" sau "Grăbiţi-vă să nu pierdeţi cea mai bună ofertă".

Experţii consideră că vînzările sub presiune, mesajele înşelătoare şi reducerile fictive încalcă de fapt drepturile consumatorului iar firmele vinovate ar trebui aspru amendate.

În Marea Britanie, instituţia care se ocupă de reglementarea pieţei de profil a anunţat că Booking.dom nu s-a conformat cerinţelor şi că mesajele înşelătoare şi practicile agresive de vînzare continuă.

0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?