Scandal în domeniul site-urilor de rezervări hoteliere

Scandal în domeniul site-urilor de rezervări hoteliere

Toate ofertele de pe site-urile de rezervări hoteliere vor conţine preţul final, iar practicile agresive de vînzări trebuie eliminate. Este angajamentul luat de şase dintre cele mai populare companii, care au fost acuzate anterior că-şi induc clienţii în eroare.

Expedia, Booking.com, ebookers, Hotels.com, Agoda şi Trivago s-au angajat să renunţe şi la mesajele evidenţiate de genul, "A mai rămas doar o cameră" sau "Grăbiţi-vă să nu pierdeţi cea mai bună ofertă".

Experţii consideră că vînzările sub presiune, mesajele înşelătoare şi reducerile fictive încalcă de fapt drepturile consumatorului iar firmele vinovate ar trebui aspru amendate.

În Marea Britanie, instituţia care se ocupă de reglementarea pieţei de profil a anunţat că Booking.dom nu s-a conformat cerinţelor şi că mesajele înşelătoare şi practicile agresive de vînzare continuă.

Urmărește-ne pe Facebook, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Mai multe

Sondaj Toate

load