Proprietarul unui magazin, șocat de cine i-a spart vitrina

Proprietarul unui magazin, șocat de cine i-a spart vitrina

Un client cam nepoliticos și-a făcut apariția într-un magazin cu telefoane mobile din Statele Unite și, în loc să cumpere ceva, a lăsat dezastru în urmă.


Este vorba despre o căprioară, care a intrat direct prin vitrină și, după doar cîteva minute, a și plecat - la fel de brutal.


Bărbat: “Lucram la computer. Apoi am auzit un zgomot puternic, sunet de geamuri sparte şi mult zgomot.”


Cînd bărbatul s-a ridicat de la birou a văzut căprioara alergînd disperata.


Bărbat: “Căprioara tot alerga spre uşa de la intrare şi încerca să o doboare, apoi s-a întors şi a fugit iar înainte. A făcut asta de cel puţin patru ori şi eu am pus imediat mîna pe telefon şi am sunat la poliţie.”


Pînă la urmă, animalul a reușit să iasă din magazin - a sărit prin altă vitrină. Vizita căprioarei a durat cîteva minute.


Bărbat: “Am fost şocat, am fost şocat să văd o o căprioară în magazin. Dar ce puteam să fac? Doar am sunat la poliţie, iar poliţiştii au sosit destul de rapid şi au întocmit un raport.”


Din fericire pentru omul de afaceri, nu a fost distrus niciun telefon aflat la vînzare. Dar vitrinele care au fost sparte costă 2.600 de dolari, bani pe care speră să îi recupereze pentru că are asigurare.


Urmărește-ne pe Facebook, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Mai multe

Sondaj Toate

load