Pensionar reţinut după ce a sunat de circa 24.000 de ori la serviciul clienţi

Pensionar reţinut după ce a sunat de circa 24.000 de ori la serviciul clienţi

Un pensionar japonez a fost reţinut după ce a sunat la serviciul clienţi al operatorului său de telefonie de circa 24.000 de ori în doi ani, pe motiv că respectiva companie nu şi-a respectat contractul, potrivit poliţiei şi mass-media locale, informează AFP.

Bărbatul, în vîrstă de 71 de ani, a fost plasat în arest săptămîna trecută, după ce a efectuat peste 400 de apeluri într-o săptămînă către serviciul clienţi al operatorului de telefonie KDDI, a declarat marţi pentru AFP purtătorul de cuvînt al poliţiei din Tokyo.

Pensionarul "voia ca angajaţii KDDI să vină la el acasă şi să-şi ceară scuze pentru încălcarea contractului. El închidea adesea chiar după formarea numărului ", a precizat purtătorul de cuvînt.

Bărbatul a fost arestat pentru "obstrucţionarea" unei activităţi comerciale normale, potrivit acestui purtător de cuvînt.

Potrivit presei locale, hărţuirea telefonică a durat doi ani, timp în care bărbatul a efectuat circa 24.000 de apeluri de la cabinele publice, pentru a-şi exprima nemulţumirea şi a-şi insulta interlocutorii de la celălalt capăt al liniei.

Serviciile clienţi la telefon sînt extrem de populare în Japonia. Multe dintre aceste numere sînt gratuite, iar timpul de aşteptare este în general scurt, ceea ce poate duce la abuzuri.

Citește-ne pe Twitter, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Mai multe

Sondaj Toate

load