Prima publicitate în spațiu ar putea apărea în 2021

Prima publicitate în spațiu ar putea apărea în 2021

Filiala rusă a PepsiCo a încheiat un parteneriat cu start-up-ul StartRocket pentru a crea primul mesaj publicitar orbital, scrie Futurism.

Purtătoarea de cuvînt a PepsiCo Rusia, Olga Mangova, a anunţat pentru Futurism că băutura energizantă Adrenaline Rush va avea parte de o promovare orbitală concepută în baza unei cooperări cu StartRocket. Cele două societăţi au încheiat un parteneriat în acest sens în ianuarie. „Mesajele publicitare orbitale sînt o revoluţie pe piaţa comunicării.

Acesta este motivul pentru care am acceptat parteneriatul“, a subliniat reprezentanta PepsiCo Rusia. Potrivit cotidianului francez „Le Point“, StartRocket va testa tehnologia în vara lui 2019, iar prima reclamă orbitală ar putea apărea după 2021. Tehnologia StartRocket se bazează pe o serie de nanosateliţi numiţi CubeSats.

Aceste dispozitive pot fi lansate pînă la o altitudine de 400-500 de kilometri. Odată ajunse acolo, reflectă lumina soarelui şi proiectează diverse forme pe cer ca o constelaţie artificială, formînd astfel un mesaj. 

Citește-ne pe Telegram, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Mai multe

Sondaj Toate

load