Cine cîștigă mai mult din vînzarea internetului mobil în Moldova?

Cine cîștigă mai mult din vînzarea internetului mobil în Moldova?

În Moldova, volumul total al vînzărilor de Internet mobil în bandă largă (acces dedicate + 3G, 4G), în primul trimestru al anului 2019, a totalizat 274,5 mil. lei, în creștere cu 12,4% comparativ cu perioada similară a anului trecut.

Despre aceasta a anunțat Agenţia Naţională pentru Reglementare în Comunicaţii Electronice şi Tehnologia Informaţiei (ANRCETI), menționînd că această majorare s-a datorat creșterii numărului de utilizatori și a traficului generat de acestea, transmite Noi.md.

În consecință, în ianuarie-martie 2019, venitul mediu lunar (ARPU) per utilizator de Internet mobil prin smartphone a crescut, față de trimestrul I al anului 2018, cu 11,3% și a alcătuit 34,6 lei.

În același timp, ARPU per utilizator de Internet mobil prin acces dedicat a sporit cu 2,1% și a constituit 80,7 lei.
Potrivit datelor ANRCETI, la sfîrșitul primului trimestru 2019, cotele de piață ale celor trei furnizori de servicii de acces la Internet mobil în bandă largă, în funcție de cifra de afaceri, au fost următoarele: Orange Moldova – 62,6%, Moldcell – 28%, Moldtelecom-Unite – 9,4%.

Citește-ne pe Twitter, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Mai multe

Sondaj Toate

load