Tehnici dovedite ştiinţific pentru relaxarea psihicului

Tehnici dovedite ştiinţific pentru relaxarea psihicului

Tulburările de anxietate reprezintă o patologie în continuă creştere. Stresul şi viaţa agitată aduc psihicul într-o stare de alertă şi nervozitate.


Senzaţia dată de vorbitul în public, interviurile de angajare sau alte activităţi care ne creează panică pot fi ameliorate printr-o serie de metode care ajută la relaxarea psihicului. Chiar dacă este o reacţie perfect normală şi naturală a organismului la situaţiile stresante prin care trece, acestea sînt şi semne că a venit momentul în care trebuie să îi oferim corpului o perioadă de repaus, scrie sommer.com.

Ceaiul verde În loc să vă înroşiţi la faţă din cauza mîniei, încercaţi să vă bucuraţi de un ceaiverde. Contine L-Theanine, un compus care ajută la ameliorarea furiei. Deci, fierbeţi puţină apă şi luaţi-vă 10 minute pentru a vă linişti şi a vă simţi mai bine.

Ciocolata neagră Dar numai un cubuleţ, nu întreaga tabletă. Şi trebuie să fie ciocolată neagră. Reglează nivelurile hormonului de stres, stabilizează metabolismul şi vă poate ajuta să vă relaxaţi mintea.

Exerciţiile de respiraţie Respiraţiile profunde vă vor ajuta să obţineţi o scădere a tensiunii arteriale şi a frecvenţei cardiace. Şi este, de asemenea, o metodă excelentă de a scădea senzaţia de nervozitate, mai ales dacă faceţi cîteva exerciţii înainte de a începe o prezentare care vă creează emoţii.

Masarea mîinilor Oferiţi-vă un masaj mîinilor pentru relaxare instantanee. Este o tehnică extrem de benefică mai ales pentru persoanele care lucrează la calculator şi folosesc tastatura în exces. Masajul mîinilor este o metodă bună pentru a elibera stresul din umeri, gît, scalp şi, desigur, din minte.

Timp cu tine Alocă-ţi timpul de care ai nevoie pentru a-ţi pune ordine în gînduri. Stai singur în fiecare zi pentru cîteva minute şi bucură-te de timpul petrecut cu tine.

Energia naturii Nu petrece toată ziua în birou sau în casă. Mai ales în zilele însorite. Ieşi şi bucură-te de lumina puternică ce luptă împotriva depresiei. Vitamina D - cunoscută şi sub numele de „vitamina soarelui“ - contrubuie la îmbunătăţirea sănătăţii osoase şi creşte buna dispoziţie.

Micile pauze Una dintre metodele cele mai eficiente de resetare este să faci o pauză pentru un pui de somn rapid. Este un moment de care ar trebui să vă bucuraţi în fiecare zi.
 


Citește-ne pe Twitter, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Sondaj Toate

load