COVID-19 în MOLDOVA  Mai multe detalii

TEMELE PRINCIPALE Toate Știrile

mai multeminimizează

Semne că ai nevoie de mai multă vitamina A, supranumită vitamina vederii

Semne că ai nevoie de mai multă vitamina A, supranumită vitamina vederii

Vitamina A este o vitamină hidrosolubilă, are un puternic efect antioxidant, se opune formării de radicali liberi, dar și leagă radicali liberi și îi scoate din circulație. Se mai cheamă și beta-caroten.

Cel mai cunoscut rol este cel în păstrarea acuității vizuale. Hrănește celulele cu conuri și bastonașe ale retinei și astfel ajută la păstrarea acuităţii vizuale.

Toate vitaminele sînt esențiale pentru ca organismul să îndeplinească o cantitate incredibilă de funcții zilnice. În spatele unei vederi bune, a unui sistem de reproducere eficient și a unei pieli sănătoase se află vitamina A. Este prezentă într-o mare varietate de alimente, dar riscul de a avea o deficiență de vitamina A există, în principal la mame însărcinate, bebeluși și copii în primele etape de creștere.

Iată semnele fizice care ar putea indica prezența unei deficiențe de vitamina A în organism!

1. Piele uscată


2. Vedere încețoșată

3. Acnee

4. Probleme de fertilitate

5. Vinderea lentă a rănilor

6. Creștere lentă

7. Ochi uscați

Surse de vitamina A

Includeți următoarele alimente în dieta voastră și veți observa rapid schimbări în corpul vostru!

Ouă: Un ou fiert conține 8% din vitamina A pe care ar trebui să o consumăm zilnic.

Somon: în 100 de grame există 149% din vitamina A necesară zilnic.

Spanac: într-o ceașcă gătită există 105% din vitamina A.

Cartof dulce: Este una dintre cele mai bune surse de vitamina A, deoarece într-o singură ceașcă există 122% din ceea ce ne trebuie să consumăm zilnic.

Morcovi: într-o cană există 148% din vitamină.

Citește-ne pe Twitter, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter


Știrile partenerilor noștri
loading...
Mai multe

Sondaj Toate

load