Legume albe pentru meniul tău de iarnă

Legume albe pentru meniul tău de iarnă

Ai auzit de dieta pe culori? Cîteva alimente albe nu ar trebui să lipsească din meniul tău de iarnă. Uite ce beneficii au ele pentru sănătate și de ce trebuie să le consumi cît mai des.

Țelina

Crudă sau  preparată la aburi, țelina conține mult fier și mai bine de 70% din doza zilnică recomandată de vitamina K, esențială pentru sănătatea oaselor.

Usturoiul

Un mic antibiotic natural, cu efect antiviral și antifungic, usturoiul este recomandat pentru și prevenirea bolilor cardiovasculare și blochează creșterea celulelor canceroase, conform unui studiu realizat pe 40.000 femei.

Conopida

Bun antioxidant, conopida este foarte bogată în vitamina C ( o cană de conopidă acoperă 68% din necesarul zilnic) și reduce riscul de boli cardivasculare. Buchețelele de conopidă sînt bogate și în colină, pe care creierul o procesează și o transformă într-o enzimă care ajută la buna funcționare a memoriei.

Păstîrnacul

O cană cu piure de păstrîrnac îți acoperă 30% din necesarul zilnic de vitamina C și mai mult de 20% din necesarul de magneziu. În plus, păstrîrnacul conține multe fibre, care conferă senzația de sațietate pentru mai multă vreme și te ajută să previi constipația.

Citește-ne pe Twitter, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Sondaj Toate

load