Cum să-ți menții optimismul la serviciu

Cum să-ți menții optimismul la serviciu

Toți specialiștii în Resurse Umane spun că angajații care au o atitudine optimistă sunt mai eficienți, sunt orientați spre rezolvarea problemelor și își realizează mai repede scopurile în carieră.

De fapt, acești oameni reușesc să vadă viața și lucrurile care li se întâmplă la birou într-o lumină pozitivă, iar atunci când întâmpină probleme, le privesc ca pe niște provocări și caută soluții. Dacă nu reușesc să rezolve în mod satisfăcător o problemă, atunci știu că cel puțin au de învățat o lecție.

Desigur, o asemenea atitudine poate fi greu de menținut atunci când ești sub presiunea timpului pentru a termina proiecte urgente, când ai un șef mereu nemulțumit și nervos sau când nu te înțelegi cu colegii tăi așa cum ți-ai dori.

Ce poți face în acest caz? Îți prezentăm câteva sfaturi care te vor ajuta să-ți menții starea de optimism indiferent de ce se întâmplă în jurul tău la locul de muncă.

1. Stabilește-ți obiective pe termen lung și pe termen scurt. Acest lucru îți va da o direcție și, astfel, probabilitatea să te simți frustrat și neajutorat va scădea. Setează-ți într-o agendă scopuri pentru o zi, pentru o lună și pentru un an. Păstrând acest tablou în minte, involuntar vei face alegerile care te vor duce către realizarea scopurilor. Apoi, pe măsură ce acestea se îndeplinesc, vei simți o stare de mulțumire și împlinire.

2. Fă mișcare. Este demonstrat științific faptul că exercițiile fizice au efectul de energizare a corpului și de motivare a spiritului. Atunci când faci mișcare, te simți puternic, optimist și că deții controlul asupra vieții tale. De asemenea, cât timp vei face un sport, vei avea tendința să alegi alimente mai sănătoase și să-ți detoxifiezi organismul.

Continuarea o puteți citi aici.

Citește-ne pe Twitter, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Sondaj Toate

load