TEMELE PRINCIPALE Toate Știrile

mai multeminimizează

Cum să revenim la lucru în forţe, după multe sărbători

Cum să revenim la lucru în forţe, după multe sărbători

După mesele mari, după ce-am sărbătorit Crăciunul și Anul Nou pe stil nou și vechi, vine o provocare … să revenim la muncp și la viața de zi cu zi în care nu mai petrecem și mîncăm, dar muncim.

Pentru a avea un start bun în noul an de muncă, iată cîteva sugestii de lucruri pe care trebuie să le schimbăm:

Schimbă lista „to-do”, pune totul pe hîrtie!

Avem multe de făcut acum, pe care le-am tot amînat în timpul sărbătorilor și lista tot crește. Îți recomandăm să o scrii pe hîrtie.


Actul de a scrie îți va ajuta mintea să se liniștească și va organiza tot ce trebuie să faci chiar înainte de a începe. Nu este nevoie să finalizezi toate lucrurile de pe listă în această săptămînă sau chiar săptămîna viitoare; pune-le pe toate pe hîrtie și scoate-le din capul tău, în primul rînd!

Schimbă starea de spirit, fă ceva ce te face sa rîzi!

Nu e o glumă – rîsul îmbunătățește sănătatea și stimulează fericirea noastră. Simplul act de a rîde a fost dovedit a fi stimulent pentru starea de spirit și pentru sistemul nostru imunitar, precum și pentru calmarea durerii și a stresului minor.

Merită să faci un efort pentru a-ți vedea prietenii care te fac să chicotești sau să vizionezi o comedie în loc de o dramă, în această lună; mintea și corpul tău vor fi mai ușoare și mai relaxate.

Schimbă orarul, fă-ți timp pentru ceea ce-ți place!

Este o diferență între a face ceva ce îți place și a face ceva productiv. Blochează-ți în calendar timp fizic și pentru lucruri care îți aduc plăcere cu adevărat. Nu te lăsa pradă cursei interminabile a productivității. E o iluzie periculoasă.

Demult vrei să vezi un spectacol! Fă-o! Ți-e dor să savurezi un vin și să asculți un album de la început pînă la sfîrșit? Perfect! Activitățile care te fac să te simți bine îți vor aduce mai mult echilibru și mai multă bucurie în viața ta, iar asta automat îți va îmbunătăți productivitatea.

Schimbă fericirea, începe un jurnal al recunoștinței!

În fiecare seară, înainte de culoare, rezervă-ți cîteva minute să fii singur cu jurnalul tău. Reflectă la cum a fost ziua ta azi, care au fost lucrurile frumoase ce s-au întîmplat peste zi și pentru ce ești recunoscător?

Beneficiile de a cultiva recunoștința sînt multiple – poți fi deschis spre mai multe relații, crește empatia și stima de sine și poate îmbunătăți chiar sănătatea fizică și psihică. Dar cheia este să fii consecvent, nu lăsa jurnalul să-ți simtă lipsa prea mult.

Schimbă productivitatea, fă curat într-un singur loc din anturajul tău!

Acest loc poate fi un sertar, portbagajul mașinii, desktop-ul calculatorului, sau inbox-ul e-mail-ului. Este demonstrat că un loc de muncă curat și organizat crește concentrarea și productivitatea.

Schimbă imaginația, renunță la cartea pe care nu o poți termina!

Este bine să lași unele lucruri care pur și simplu nu-ți fac placere. Ai citit mai mult de jumătate din carte, și nu vrei să o lași neterminată? Ea te oprește din progres! Nu privi înapoi și găsește o carte nouă, care să-ți stimuleze imaginația și creativitatea și din care să înveți ce ți-ai propus să înveți. Viața e scurtă! Investește-ți energia în lucruri care îți plac și te fac să crești!

Schimbă dependența de tehnologie, fără dispozitive cu 30 de minute înainte de culcare!

Încearcă să te deconectezi de ecranele dispozitivelor cu cel puțin 30 de minute înainte de a ajunge în pat. Folosește acest timp citind o carte, pregătind lucrurile pentru a doua zi sau chiar scriind în jurnalul recunoștinței. Lumina ecranelor îți păcălesc creierul că e plină zi și vei avea dificultăți să adormi și să-ți iei energiile pentru ziua următoare.

Urmărește-ne pe Odnoklassniki, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter


Știrile partenerilor noștri
loading...
Mai multe

Sondaj Toate

load