Cu ce trebuie combinat ovăzul pentru un mic dejun sănătos

Cu ce trebuie combinat ovăzul pentru un mic dejun sănătos

Ovăzul face parte din categoria cerealelor care nu ar trebui să îți lipsească din alimentație, contribuind mai ales la o digestie bună și la menținerea senzației de sațietate.

Chiar dacă este post și ești obişnuit să consumi cerealele, printre care și ovăzul, doar cu lapte, să știi că poți să le combini cu absolut orice, de la suc de fructe pînă la pastă de legume.

Important este ca ovăzul să nu lipsească din alimentația ta și să îl consumi împreună cu semințele chia, ambele avînd o cantitate foarte mare de nutrimenți benefici organismului uman.

În plus, ține cont de faptul că prima masă a zilei trebuie să fie cea mai consistentă, astfel încît să îți menții energia pe tot parcursul zilei și să îți poți duce la bun sfîrșit toate angajamentele zilei în curs.

Ovăzul reduce colesterolul

Îți dorești să scapi de cîteva kilograme bune și nu vrei neaparat să îți petreci prea mult timp la sală? Ei bine, secretul sucesului tău stă 90% în dietă și doar 10% în mișcare, iar ovăzul avînd un conținut bun de beta-caroten și fiind o fibră solubilă, te va ajuta să controlezi nivelul de zahăr din sînge. Astfel, probleme precum colesterolul mărit se vor rezolva prin consumul periodic de ovăz și, totodată, acesta va avea grijă de silueta ta.


Citește-ne pe Twitter, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Mai multe

Sondaj Toate

load