4 pași spre organizarea corectă a timpului

4 pași spre organizarea corectă a timpului

Care este diferența dintre oamenii de succes și cei care nu au ajuns în viață prea departe? Organizarea eficientă a timpului. Oamenii care știu cum să-și structureze timpul, au șanse de succes mai mari în viață comparativ cu ce ce-și programează activitățile ineficient.

Pe lista mea era o mulțime de activități pentru care nu găsesc timp. Nu reușeam să termin cartea pe care am început-o, nu aveam timp pentru ieși în oraș cu prietenii, nu mai privisem serialul preferat de cîteva săptămîni... Recent le-am terminat pe toate și am formulat rețeta perfectă pentru organizare eficientă a timpului.

  • 1. Primul pas este stabilrea obiectivelor pentru o perioadă de cel puțin cîteva luni. Este mai ușor să lenevești avînd scopuri de viitor bine determinate, nu?
  • 2. Fiecare scop poate fi realizat prin efectuarea mai multor sarcini. Următorul pas ar fi crearea unei liste de sarcini și gruparea acestora conform urgenței.
  • 3. Urmează repartizarea activităților în timpul unei zile. În acest caz, îndeplinirea sarcinii depinde de 2 factori decisivi: urgența și importanța. Mai întîi ud florile, apoi mă gîndesc la lista de shopping pentru iarnă.
  • 4. Activitățile care irosesc timpul trebuie eliminate din lista zilnică. Odihna și distracția sînt mai plăcute dacă sînt precedate de efort și nu sînt plănuite din timp. Activităție spontane sînt o sursă de emoții plăcute și energie pozitivă pentru întreaga zi!
Urmărește-ne pe Odnoklassniki, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Sondaj Toate

load