QR-codurile, pe placul moldovenilor: Zeci de plîngeri, înregistrate în patru zile

QR-codurile, pe placul moldovenilor: Zeci de plîngeri, înregistrate în patru zile

În decurs de patru zile, de cînd în transportul public al capitalei au apărut QR-coduri, prin intermediul cărora călătorii pot raporta orice problemă în timpul călătoriei, au fost înregistrare 60 de sesizări.


Cele mai frecvente plîngeri sînt despre abaterea de la program a transportului și despre persoanele care cerșesc în unitățile de transport. Despre aceasta a anunțat directorul RTEC, Dorin Ciornîi, în cadrul ședinței operative a serviciilor municipale.


„Avem înregistrate 60 de sesizări, iar o mare parte sînt în regim de testare din partea pasagerilor. Avem și un feed-back pozitiv, unde unii conductori sînt lăudați”, a menționat Ciornîi.


Din 3 aprilie, pasagerii care călătoresc cu transportul electric municipal pot sesiza on line problemele apărute vizavi de prestarea serviciului pe durata călătoriei, iar administrația/angajații Î.M. „Regia Transport Electric" (RTEC) preluează datele în timp real, pentru soluționare promptă.


QR-coduri sînt instalate în 313 unități de transport ale RTEC.


Citește-ne pe Telegram, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Mai multe

Sondaj Toate

load