Oamenii de știință au descoperit 71 de specii noi de plante, animale, păsări și pești

7 dec. 2019,, 01:00   Ştiinţă şi IT
2038 0

Oamenii de știință au descoperit într-un singur an 71 de specii noi de animale, pești, insecte și plante.

În cadrul unui studiu, realizat de o echipă internațională de oameni de știință conduși de biologi de la Universitatea din California, oamenii de știință au făcut expediții pe cinci continente și au studiat trei oceane. Drept urmare, au reușit să descopere zeci de specii noi de plante, animale, păsări și pești.

Dintre speciile descoperite - 17 sînt specii de pești, 15 - șopîrle gekko, opt - plante înfloritoare, șase melci de mare, cinci arahnide, patru anghile, trei specii de furnici, trei - scincide, două specii de pisici de mare, două specii de viespi, două - mușchi, corali și șopîrlele.

” Diversitatea bogată de plante și animale este ceea ce permite vieții de pe planeta noastră să înflorească: legătura dintre toate sistemele vii oferă susținere colectivă în fața crizei climatice. Fiecare specie recent descoperită servește drept o amintire importantă a rolului pe care îl avem în conservarea ecosistemelor naturale”, a declarat Shannon Bennett, autorul principal al studiului.