Oamenii de știință au ajuns la concluzii, care nu vor fi pe placul femeilor

17 aug. 2018,, 23:00   Ştiinţă şi IT

Oamenii de știință de la Universitatea din Washington au realizat un experiment unic, în cadrul căruia a fost studiată rapiditatea reacțiilor la informațiile grafice.

În ciuda faptului că prelucrarea datelor obţinute cu ajutorului organelor văzului se află aproximativ la aceeași nivel atît la bărbați, cît și la femei, cercetătorii au remarcat că anume bărbații iau deciziile cele mai corecte și raționale în baza datelor primite, scrie revista Cell.

În general, în conformitate cu calculele oamenilor de știință, creierul femeilor procesează informațiile primite cu 25-75 la suta mai lent, în funcție de caracteristici și nu întotdeauna le permite să răspundă corect la întrebările de control, care să poată permite evaluarea în mod adecvat a abilităților cognitive ale sexului slab.

Totodată, reacții mai acute și o prelucrare mai rapidă a datelor în creier o au nu bărbaţii sănătoşi, ci persoanele cu devieri ale dezvoltării psihice. Oamenii de știință cred că procesele cerebrale la astfel de oameni sînt însoțite de o scădere a reglementării activității neuronale, ceea ce conduce la timpi de reacție mai rapizi și o percepție mai acută a informațiilor.