Volvo a raportat creșterea veniturilor și a vânzărilor în trimestrul trei

Volvo a raportat creșterea veniturilor și a vânzărilor în trimestrul trei
Фото: volvo

Profitul din activitatea de bază a producătorului automobilelor de lux Volvo Car Group în trimestrul trei a constituit 2,067 mln. coroane suedeze, comparativ cu 1,276 mln. coroane suedeze în perioada respectivă a anului trecut. Veniturile în acest trimestru au atins 41,1 mlrd. coroane suedeze comparativ cu 36,1 mlrd. Coroane suedeze în anul precedent. Rentabilitatea operațională a sporit de la 3,5% în trimestrul trei, 2015 la 5% în a. 2016.

În 9 luni ale anului curent veniturile din activitatea de bază au constituit 7,66 mlrd. coroane, în timp ce în tot anul precedent acest indicator a fost de 6,6 mlrd. Coroane suedeze. Aceste rezultate corespunde întru totul așteptărilor anunțate de Volvo Cars: în 2016 profitul companiei demonstrează nu doar "o sporire", ci "o sporire substanțială" comparativ cu anul precedent.

«Nouă luni ale anului au trecut și eu pot afirma, că Volvo Cars merge spre un nou record de vânzări auto. Noi așteptăm o creștere substanțială a profitului din activitatea de bază conform totalurilor anului », - spune Håkan Samuelsson, președinte și director general al companiei.

La Volvo Cars rezultatele excelente din trimestrul trei sunt explicate prin vânzări mari pe piețele principale, unde de succes se bucură și modelele vechi, dar și cele noi de la Volvo. În trimestrul trei bestseller au devenit crossoverul XC60 și hatchbackul V40 cu rezultatele 38 000 și respectiv 23 000 mașini comercializate. La o distanță minimă de ele vine noua mașină de teren XC90 – în trimestrul trei au fost comercializate 22 000 exemplare. În cele 9 luni vânzările XC90 au constituit 66 000 mașini.

În general, în trimestrul trei vânzările cu ridicata au sporit cu 7,8% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut - 122 766 automobile comercializate. În China și SUA vânzările au sporit cu 20% în perioada dată. Raportul deplin privind activitatea operațională și financiară a companiei poate fi văzut aici.

Concomitent cu sporirea vânzărilor și a veniturilor, Volvo Cars continuă să scoată pe piață noi modele.

În trimestrul trei al a. 2016 cumpărătorii au putut achiziționa în premieră modele Volvo din seria 90. Piața a demonstrat clar, că succesul lui XC90 este dezvoltat de S90 și V90, pentru care cererea crește mereu.

Alt aspect important al activității Volvo Cars în trimestrul trei este consolidarea pozițiilor companiei în domeniul elaborării sistemelor de dirijare autonomă – Volvo Cars a creat două alianțe importante în scopul elaborării acestor tehnologii.

Primul parteneriat este cel încheiat cu compania americană Uber, prestatoare de servicii on-line de căutare și comandă taxi. Volvo Cars este primul producător auto, care colaborează cu Uber care elaborează modele de bază ale automobilelor, ce vor presta servicii de taxi fără șofer. «Este foarte important că dintre toate companiile din lume anume Uber își unește eforturile cu Volvo Cars în vederea elaborării acestor tehnologii », - spune Samuelsson.

Un alt pas important este crearea întreprinderii mixte cu Autoliv – compania suedeză, care elaborează tehnologii de securitate auto. Noua întreprindere va crea și comercializa SOFT pentru automobilele cu sisteme de dirijare autonomă.

«Volvo Cars nu va mai fi doar un producător de automobile. Compania noastră va participa tot mai activ la elaborarea programelor SOFT, ca răspuns la schimbările majore în tehnologiile industriei auto », - a adăugat Samuelsson.

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

trimite știrea ta

Fiți coautorul nostru! Dacă aveți o știre interesantă împărtășiți-ne-o și nouă!


captcha

Întrebarea zilei Toate

load