Transnistria stiri: 1381
Eurovision stiri: 501
Preşedintele stiri: 3991

Aroma succesului: Nissan este primul producător auto din Europa care a comercializat un automobil pe Twitter

7 iul. 2016,, 16:24   Ştiri Auto
1739 0
Фото: nissan.md
Nissan a devenit primul brand auto din Europa care a efectuat ciclul deplin de comercializare a automobilului prin intermediul rețelei de socializare Twitter.
De la primul contact până la decizia finală de achiziționare au trecut doar 6 zile. Comunicarea între reputatul dealer britanic Nissan, compania Antamotor, și cumpărătorul Raul Escolano a avut loc în exclusivitate în format electronic prin intermediul rețelei de socializare.
Înregistrat ca @escolano, Raul primul a utilizat hashtag-ul #compraruncocheportwitter (#cumpără un automobil peTwitter).
Escolano a comunicat cu mai multe branduri auto din Spania, cu rugămintea de a-i vinde un automobil prin rețeua de socializare.
Compania Antamotor, unul dintre dealerii spanioli principali Nissan, l-a impresionat prin atitudinea inovatoare, prin video-prezentarea X-Trail cu utilizarea noii platforme populare Periscope.
Apoi Escolano a organizat un voting pe Twitter , rugând participanții să voteze unul dintre modelele selectate de el în lista finală. Conform datelor Brandwatch, la vot au participat peste 2,6 mln. de utilizatori. În sondaj, X-Trail a acumulat cel mai mare număr de voturi (43 %), cea ce a contribuit la încheierea tranzacției cu dealerul Nissan.
În spiritul tranzacției cu adevărat inovatoare, cheile noului X-Trail i-au fost aduse lui Escolano acasă, încheind aici tranzacția finală on-line.
Mașina a fost transmisă cumpărătorului în staff-ul brandului, la prima întrevedere a clientului cu Nissan, peste 2 luni de la demararea comunicărilor.
Tehnologie cuprinzătoare pentru îmbunătățirea serviciilor – programul «Atenții de la Nissan»
Astăzi, înainte de a cumpăra mașina, consumatorul vizitează centrul de dealeri o singură dată. Dar numai 10 ani în urmă asemenea vizite erau vre-o cinci. Desigur, on line comunicarea dintre producător și client este mai actuală.
În octombrie, 2015 compania Nissan a făcut publică inițiativa, pentru clienții europeni, de facto – un program vast de transformare a sistemului de servicii în industria auto.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

© Business

Veți participa la recensămîntul în desfășurare, în Moldova?