Transnistria stiri: 1406
Eurovision stiri: 504

Volvo își desecretizează noul șir de modele compacte

20 mai. 2016,, 12:14   Ştiri Auto
3345 0
Foto: Volvo
Producătorul automobilelor de lux Volvo a prezentat două concepte, care demonstrează dezvoltarea fermă a companiei suedeze într-o direcție nouă. Lansarea lor marchează oficial începutul implementării globale a strategiei Volvo de creare a automobilelor compacte noi.
Noile modele conceptuale, lansate azi, seria 40, oferă o primă viziune asupra planurilor Volvo de extindere a autoturismelor premiale compacte pe o piață promițătoare. Compania intenționează să ofere un șir întreg de modele, care vor îmbina designul îndrăzneț al caroseriei și interiorului cu cele mai avansate tehnologii de conectare, electrificare și dirijare autonomă din ramură.
Noile concept-care vor fi primele modele, construite pe arhitectura modulară compactă Volvo (CMA). Aceasta a fost elaborată expres pentru autoturismele mici și le permite designerilor și inginerilor Volvo să înfăptuiască decizii îndrăznețe în procesul de proiectare a automobilelor.
«Așa cum în orice familie fiecare dintre membrii ei este o personalitate, fiecare automobil din șirul nostru de modele are propriile calități și caracteristici deosebite. Platforma CMA ne-a permis să creăm ceva deosebit, dotând noile noastre concept-care cu spirit tineresc. Ele sunt pline de energie și posedă stilul atrăgător al orășenilor veritabili - iată de ce se evidențiază clar pe fondalul altor automobile. Aceasta este caracteristica viitoarelor modele mici Volvo», spune Thomas Ingenlath, vicepreședinte-senior în probleme de design Volvo Car Group.
Strategia Volvo de elaborare a modelelor compacte este un element important al procesului global de transformare a activității financiare și de producere a Companiei. În prezent, producătorul suedez pune în aplicare un plan ambițios de modernizare a brandului, conform căruia în următorii patru ani Volvo va concura ferm cu brandurile premium de pe piața globală.
Noul șir de modele compacte Volvo va include un electromobil, dar și variante cu instalația hibridă Twin Engine plug-in, în corespundere totală cu strategia companiei de utilizare a tehnologiilor de electrificare la toate modelele. Volvo preconizează sporirea vânzărilor electromobilelor până la 1 milion de exemplare către anul 2025.
«Folosind o abordare modulară la crearea arhitecturii vehiculului, la elaborarea motorului și a transmisiei , am fost în măsură să depășim mai mulți jucători de pe segmentul premium , - spune Peter Mertens, vicepreședinte-senior în domeniul cercetări și elaborări. – Noua variantă, care utilizează motoare electrice cu alimentare de la baterie, deschide încă o pagină uimitoare în istoria Volvo».
Plus la designul îndrăzneț al caroseriei și accesibilitatea motoarelor electrice, noile automobile Volvo vor oferi un șir de tehnologii avansate de conectare, precum și cele mai avansate sisteme de securitate din lume, și un design admirabil, în stil scandinav, al interiorului.
«Noile modele ale seriei 40 au un potențial care ne va permite să obținem succese importante pe acest segment de piață , - consideră Håkan Samuelsson, președinte și director general al companiei. - Arhitectura CMA presupune un program de creare a modelelor electrice, care include și versiunile hibride Twin Engine plug-in, și cele electrice în totalitate ». Conform planurilor companiei, a mai adăugat el, prima noutate din seria 40 poate ajunge în procesul de producere deja în a.2017 .
Volvo își anunță noua strategie globală de creare a modelelor compacte pe fondalul succeselor obținute de companie la vânzări și venituri chiar de la începutul anului curent.
Compania a anunțat, că în primele trei luni vânzările au sporit cu 24% , comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, și au constituit 41,7 mlrd coroane suedeze. Venitul operațional a fost de 3,1 mlrd coroane suedeze, iar venitul net din activitatea de bază – 7,5%. Vânzările globale în primul trimestru al anului 2016 au crescut cu 11,9% – compania a comercializat 120 591 automobile. În viitorul apropiat Volvo intenționează să atingă un nivel de vânzări de 800 000 automobile pe an. În a. 2015 au fost comercializate 503 000 automobile.
Informație suplimentară:
Volvo și-a făcut publice planurile de creare a electromobilului în baza arhitecturii CMA după ce anterior și-a anunțat intenția de a crea, în a. 2019, un vehicul electric în baza arhitecturii platformei scalabile (SPA).
Crearea noului dispozitiv de forță T5 Twin Engine cu utilizarea unui motor de trei cilindri Volvo și a transmisiei în 7 trepte cu ambreiaj dublu și motor electric demonstrează, că Volvo adaptează actualul său sistem de tracțiune integrală Twin Engine All-Wheel Drive pentru modelele sale compacte, și pune accent pe un sistem mai accesibil cu tracțiune/față.
0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Cum evaluați decizia de a indexa pensiile cu 6% începînd cu 1 aprilie?