Locuitorii capitalei, nemulţumiţi de serviciile companiilor de taxi

Locuitorii capitalei, nemulţumiţi de serviciile companiilor de taxi

Maşini murdare, şoferi nesimţiţi şi care nu eliberează bonuri de casă. De asta se plîng, de obicei, clienţii companiilor de taxi din capitală.

Agenția pentru Protecția Consumatorilor primeşte, lunar, zeci de astfel de sesizări. 

„Printre cele mai numeroase sînt comportamentul neadecvat al şoferului, limbajul licenţios al acestuia sau suspiciunea de consum de produse neautorizate. Se constată lipsa taximetrului sau nefuncţionarea acestuia, precum şi nesigilarea”, a declarat Nicolae Olăraşu, inspector principal la Agenţia Pentru Protecţia Consumatorilor.

Mai mult, numărul şoferilor de taxi care ajung la Dispensarul de Narcologie în stare de ebrietate sau sub influenţa drogurilor este din ce în ce mai mare. 

„Patru-cinci şoferi pe lună avem de la firmele de taxi cu consum de droguri. În stare de ebrietate - aproximativ aceeaşi cifră. Se atestă o creştere a consumului de droguri", a spus Gheorghe Roşior, şeful Secţiei testarea alcoolului.

Pasagerii spun că de mai multe ori le-a atras atenţia comportamentul necorespunzător al şoferilor de taxi.

Oamenii sînt nemulţumiţi de modul în care aceştia aleg să preia comenzile:

"Întîrzie chiar şi la Aeroport trebuie să te duci sau la gară, îşi bat joc şi în interior fumează. Inadecvaţi sînt, ori că fumează ceva, nu pot să vă spun, şi în al doilea rînd e murdar în maşină".

"Au un comportament neadecvat, în maşină persistă miros neplăcut, administratorul liniilor de taxi nu verifică."

"Ei aproape toţi se comportă neadecvat şi nu înţeleg cauza". 

Şoferii taximetrelor confirmă că printre colegii lor sînt unii care nu respectă legea:

"La noi în companie este un medic, ne monitorizează. Eu răspund doar de mine, dar cine ştie, fiecare are ciudăţeniile sale".

"Se întîlnesc persoane care, mă rog, nu prea ştiu a discuta, poate nu au şapte ani de acasă sînt momente şi de astea, că oamenii sînt toţi diferiţi".

Potrivit datelor Agenției pentru Protecția Consumatorilor, de la începutul anului au fost înregistrate peste 100 de plîngeri pe companiile de taxi. Unele firme au primit amenzi, iar cea mai mare sancţiune s-a ridicat pînă la 18 mii de lei. De cealaltă parte, reprezentanţilor agenților economici spun că le este foarte greu să găsească şoferi competenţi şi responsabili.

 


Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

trimite știrea ta

Fiți coautorul nostru! Dacă aveți o știre interesantă împărtășiți-ne-o și nouă!


captcha

Întrebarea zilei Toate

load