X 
Transnistria stiri: 1352
Eurovision stiri: 497

Serată importantă în viața businessului moldovenesc ©

20 iun. 2017,, 16:45   Business
5334 0

Pe data de 16 iunie 2017, a avut loc ”Gala de premiere a businessului moldovenesc”, unde circa 145 de mărci comerciale, naţionale şi internaţionale au participat la concursul „Marca comercială a anului", iar cele mai de succes companii au primit locuri de vîrf și distincții valoroase.

Concursul a fost organizat de către Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova (CCI) în parteneriat cu Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI), reprezintând o testare a competitivităţii produselor şi serviciilor moldoveneşti, efectuată în baza evaluării mărcilor comerciale de către un juriu profesionist şi de către consumatorii din Republica Moldova.

În cadrul acestui eveniment, compania Viorica-Cosmetic a fost desemnată, drept Marca Comercială a Anului 2016 la categoria ”Produse și servicii de sănătate și frumusețe”, cu nominația ”Marca consacrată”, primind premiul mare (Locul 1) – Mercuriul de Aur, de asemenea întreprinderea a debutat la nominația „Export”, la fel primind premiul mare - Mercuriul de Aur.

Aceste premii reprezintă rezultatul implementării celor mai noi tendințe ale industriei frumuseții, a inovațiilor efectuate de cercetătorii ai Academiei de Științe din Republica Moldova și nu în ultimul rînd a sârguinței și devotamentului companiei.

Misiunea companiei „Viorica Cosmetic” constă în a-i oferi consumatorului posibilitatea de a utiliza cosmetică naturală din extracte și uleiuri din plante din natura Moldovei, precum și ingredientelor din întreaga lume. Pornind de la acest concept, întreprinderea elaborează continuu produse cosmetice și de parfumerie inovative, iar calitatea produselor corespunde celor mai înalte standarde atât naționale, cât și internaționale.

Distincțiile obținute în acest sens semnifică rezultatul proiectelor lansate şi realizate de către „Viorica-Cosmetic” în anul precedent, care au contribuit la dezvoltarea societăţii noastre și la reprezentarea țării noastre în străinătate, prin intermediul deschiderii primului magazin specializat „Viorica-Cosmetic” în România.

0
0
0
0
0

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Ce părere aveți despre inițiativa președintelui Franței, Emmanuel Macron, de a deschide în următoarele luni o misiune permanentă de apărare la Chișinău?