X 

centru de apel

Cîte apeluri au fost înregistrate de Centrul de apel de informare a alegătorilor în ziua turului doi al alegerilor locale
21 noi. 2023,, 19:15  
Cîte apeluri au fost înregistrate de Centrul de apel de informare a alegătorilor în ziua turului doi al alegerilor locale În ziua turului doi al alegerilor locale generale și a alegerilor repetate, 19 noiembrie 2023, Centrul de apel pentru informarea alegărilor, a înregistrat circa 300 de apeluri, dintre care 122 apeluri de intrare și 176 apeluri de ieșire. La linia telefonică au activat 25 de operatori cu un program extins d
Persoanele pot solicita la Centrul de Apel informații despre organizarea alegerilor
18 noi. 2023,, 11:45  
Persoanele pot solicita la Centrul de Apel informații despre organizarea alegerilorPersoanele cu drept de vot pot solicita la Centrul de Apel informații despre organizarea turului doi al alegerilor locale generale și alegerilor repetate desfășurate în unele localități din țară. Acestea pot telefona la numărul unic (+373) 22 880101. Potrivit Comisiei Electorale Centrale (CEC), alegătorii
Centrul de apel pentru informarea alegătorilor a înregistrat circa o mie de apeluri
31 oct. 2023,, 13:45  
Centrul de apel pentru informarea alegătorilor a înregistrat circa o mie de apeluriÎn perioada 19 septembrie - 27 octombrie 2023, Centrul de apel pentru informarea alegătorilor a înregistrat circa o mie de apeluri de la cetățeni. Un flux mai mare de apeluri s-au înregistrat, începînd cu 11 octombrie, de la reprezentanții administrațiilor publice locale, care au solicitat informații supli
Сare este numărul Centrului de Apel pentru informarea alegătorilor
27 sep. 2023,, 14:59  
Сare este numărul Centrului de Apel pentru informarea alegătorilorCetățenii cu drept de vot pot solicita informații despre organizarea alegerilor locale generale din 5 noiembrie 2023, apelînd Centrul de Apel, cu numărul unic de telefon (+373) 22 880101. Centrul va funcționa pînă pe 21 noiembrie 2023. Alegătorii pot afla date cu privire la arondarea la secții de votare, p
Centrul de apel al MAEIE a primit o donație de echipamente tehnice în valoare de 75 mln de lei
7 mar. 2023,, 20:45  
Centrul de apel al MAEIE a primit o donație de echipamente tehnice în valoare de 7,5 mln de leiÎnaltul Comisariat ONU pentru Refugiați Moldova (UNHCR) a donat astăzi Centrului de apel al Ministerului Afacerilor Externe și Integrării Europene un lot de echipamente IT în valoare de 7,5 mln de lei. Vicepremierul Nicu Popescu, ministru al Afacerilor Externe și Integrării Europene a mulțumit partenerilor
Locuitorii capitalei mai aproape de furnizorul de căldură
11 iun. 2019,, 19:30  
Locuitorii capitalei "mai aproape" de furnizorul de căldurăServiciul „Call-Center” al Termoelectrica S.A. a fost automatizat. Astfel, începînd de astăzi, prin intermediul numărului unic de telefon 022 447 447, chișinăuienii conectați la sistemul centralizat de termoficare vor avea posibilitatea de a efectua multiple operațiuni în timp real, fără redirecționări suplim
Cetățenii sînt sfătuiți să nu ignore interdicția de intrare în Federația Rusă schimbînd datele din pașaport
16 apr. 2019,, 15:23  
Cetățenii sînt sfătuiți să nu ignore interdicția de intrare în Federația Rusă schimbînd datele din pașaportMoldovenii care au încălcat legislația privind migrația din Rusia, au primit interdicția de a intra în această țară și nu au recurs la amnistia migrațională recentă, nu sînt sfătuiți să ignore interdicția de intrare în Federația Rusă prin schimbarea datelor din pașaport, în special a numelui, prenumelui, date
Cetățenii moldoveni vor fi consultați gratuit cu privire la declarațiile privind impozitul pe venit
28 mar. 2019,, 14:00  
Cetățenii moldoveni vor fi consultați gratuit cu privire la declarațiile privind impozitul pe venitPersoanele fizice din Moldova vor primi consultații gratuite cu privire la întocmirea și depunerea declarației cu privire la impozitul pe venit pentru 2018 sunînd la Centrul unic de apel al Serviciului Fiscal de Stat (SFS) la numărul de tel: 080001525, transmite Noi.md. Potrivit Centrului de Tehnologii Inform
ApăCanal Chișinău a deschis un centru de asistență pentru clienți
13 feb. 2019,, 15:20  
,,Apă-Canal Chișinău” a deschis un centru de asistență pentru clienți,,Apă-Canal Chișinău” a deschis un nou Centru comercial și asistență clienți, menit să asigure o relație directă între consumator și furnizor. Potrivit administrației întreprinderii, noul Centru este dotat cu cele mai performante tehnologii informaționale pentru deservirea rapidă a clienților. Aceștia vor ave
Începînd cu 1 ianuarie 2019 va funcţiona un callcentru unic Moldovagaz
27 dec. 2018,, 13:00  
Începînd cu 1 ianuarie, 2019, va funcţiona un call-centru unic „Moldovagaz”Începînd cu 1 ianuarie, 2019, va funcţiona un call-centru unic „Moldovagaz”. Informaţia este difuzată de întreprinderea moldo-rusă nominalizată, notează Noi.md.
Codreanu foc și pară Eu nu înțeleg pe cine a deranjat așa de mult acel telefon
15 oct. 2018,, 11:11  
Codreanu ”foc și pară”: Eu nu înțeleg pe cine a deranjat așa de mult acel telefon?Primarul general interimar Ruslan Codreanu s-a arătat indignat față de decizia responsabililor de la primărie care au decis să deconecteze telefonul de la serviciul Call-Centru, unde părinții pot adresa întrebări despre platforma E-Grădinița, relatează Noi.md. „S-au depus eforturi foarte mari ca să fie imple
Veste bună pentru locuitorii capitalei conectați la Termoelectrica
4 sep. 2018,, 09:40  
Veste bună pentru locuitorii capitalei conectați la TermoelectricaTermoelectrica S.A. și-a automatizat și modernizat Serviciul „Call-Center”. Astfel, începînd de astăzi, prin intermediul numărului unic de telefon 022 447 447, locuitorii mun. Chișinău conectați la sistemul centralizat de termoficare vor avea posibilitatea de a efectua multiple operațiuni în timp real, fără r
CFM instituie un nou serviciu informațional de tip callcentru
18 dec. 2017,, 11:50  
CFM instituie un nou serviciu informațional de tip call-centruÎntreprinderea de Stat „Calea Ferată din Moldova” anunță lansarea unui nou serviciu informațional. Noua structură activează în baza principiilor de funcționare a unui call-center. Totodată, acesta va furniza informații despre orarul circulației trenurilor, costul tichetelor de călătorie și alte informații uti
La Chișinău va fi inaugurat primul Centru de Informare pentru Turiști
10 mar. 2017,, 11:15  
La Chișinău va fi inaugurat primul Centru de Informare pentru TuriștiTuriștii care vizitează Moldova vor avea în curînd la dispoziție o nouă sursă modernă și eficientă de informare cu privire la întregul spectru de oportunități de turism pe ambele maluri ale rîului Nistru. Astfel, Asociaţia Națională pentru Turism Receptor din Moldova (ANTRIM) și Primăria Municipiului Chișină
Crește numărul adresărilor la Centrul Unic de Apel al Serviciului Vamal al RM
9 iul. 2015,, 12:15  
Crește numărul adresărilor la Centrul Unic de Apel al Serviciului Vamal al RM Serviciul Vamal este într-un proces de continuă modernizare şi identificare a celor mai bune soluţii pentru a oferi persoanelor fizice şi agenţilor economici informaţii de interes public. În acest scop a fost creat Centrul Unic de Apel (Call – Center) al Serviciului Vamal, comunică Serviciul de presă al ins
Call Center serviciu pentru cetățeni și mediul de afacere
2 mar. 2015,, 14:15  
Call Center - serviciu pentru cetățeni și mediul de afacere În scopul creării unui dialog constructiv și răspunderea la solicitările și întrebările persoanelor fizice și juridice în regim operativ și optim, Serviciul Vamal al RM a creat Centru de Apel - Call Center. Linia de informare vine în sprijinul tuturor cetăţenilor care îşi planifică o călătorie de peste h
Call Center pentru cei ce doresc să afle despre regulile vamale
4 dec. 2014,, 17:30  
Call Center – pentru cei ce doresc să afle despre regulile vamale Centrul Unic de Apel – Call Center – este un serviciu vamal ce are drept scop răspunderea la solicitările și întrebările persoanelor fizice și juridice în regim operativ și optim, anunță Serviciul Vamal al Republicii Moldova. Linia de informare vine în sprijinul tuturor cetățenilor care își planifică o c
A fost lansat Centrul de Apel pentru perioada electorală
23 oct. 2014,, 14:30  
A fost lansat Centrul de Apel pentru perioada electorală Centrul de Instruire Continuă în Domeniul Electoral (CICDE) şi Comisia Electorală Centrală (CEC) au lansat Centrul de Apel pentru perioada electorală, cu numărul unic de telefon (+373) 22 880101. Operatorii Centrului de Apel vor acorda persoanelor responsabile de listele electorale din cadrul autorităţil
Serviciul Fiscal de Stat a lansat Centrul Unic de Apel
26 aug. 2014,, 10:38  
Serviciul Fiscal de Stat a lansat Centrul Unic de Apel Cetăţenii şi agenţii economici din Republica Moldova vor putea obţine un spectru larg de informaţii de ordin fiscal, semnala cazuri de corupţie din partea funcţionarilor fiscali sau primi răspunsuri la alte întrebări ce ţin de administrarea fiscală, apelînd doar la un singur număr de telefon. Acest lucru se
Serviciul Vamal a deschis un centru de apel
4 iun. 2014,, 10:28  
Serviciul Vamal a deschis un centru de apel Serviciul Vamal a deschis un call centru, menit să-i ajute pe cetăţenii moldoveni care planifică să plece peste hotare sau pe cetăţenii străini care vizitează Republica Moldova şi se interesează de condiţiile de transportare a mărfurilor peste hotare. Acest serviciu poate fi accesat prin skype, poşta electr
centru de apel
Transnistria stiri: 1381
Eurovision stiri: 501
Preşedintele stiri: 3991